View this post on Instagram

A post shared by Kanye West (@kanyewestaurant_)

קניה ווסט שוב מסתבך? תאגיד הענק וולמארט מאשים את המוזיקאי ומעצב האופנה בכך שהלוגו של החברה שלו Yeezy דומה מדי ללוגו של רשת חנויות קמעונאות הגדולה בעולם. "בוולמארט מאמינים שעיצוב הלוגו של החברה דומה באופן מבלבל לעיצוב לוגו הניצוץ הידוע של וולמארט", נטען על ידי החברה במכתב רשמי שהגיע לידי ה-CNN. 

לפי הדיווחים, חברת הענק הגישה את המכתב למשרד הפטנטים והסימנים המסחריים בארה"ב וביקשה למנוע את אישור בקשת רשימת הלוגו של החברה של ווסט. לפי המכתב, אנשי וולמארט ניסו ליצור קשר עם אנשי Yeezy בחודשים יולי ואוגוסט 2020, ולאחר מכן בכל פעם מחדש שלושה חודשים. "נכון לעכשיו לא קיבלנו אף התייחסות מהחברה בקשר לתכנון שלהם להשתמש בלוגו בשביל לנסות ולסגור את הסיפור", מסרו אנשי וולמארט.

הלוגו של וולמארט והלוגו שאנשי החברה של ווסט ביקשו לרשום אכן די דומים, ובשניהם יש עיצוב של שמש רק שבאחרונה נעשה שימוש בקווים קטנים ודקים לעומת אלו העבים בחברה הוותיקה. זה המקום לציין שרשת הקמעונאות משתמשת בלוגו השמש מאז 2007 ו-Yeezy הגישו את המסמכים לרשימת הלוגו שלהם רק בינואר 2002.

החדשות הלא נעימות האלה מגיעות אל ווסט כחודש לאחר שנחשף כי הוא הפך לאפרו-אמריקאי העשיר ביותר בארה"ב, ולפי אותם דיווחים שוויה של חברת האופנה שלו עומד על כ-3.3 מיליארד דולר, והעסקה שחתם עם חברת הביגוד גאפ עומדת להכניס לו סכום שנע בין 3.2 ל-4.7 מילארד - כך שסך הכל כרגע הוא מוערך בכ-6.6 מיליארד דולר. אז לוגו זה כל הסיפור? באמת, אנחנו מכירים כמה מעצבים גראפיים שיעזרו לך.