מי היה מאמין שלפתע יתכנסו כל חברינו מעבר לים, מושאי הסיקורים, הדיווחים והעניין, לסרטון פרומו אחד? ג'יי זי, אבי התעשייה ואל החוף המערבי הצליח לארגן כינוס בו המילה "כוכבים" זולגת מכל צד, כאילו היתה זו החפלה האקסקלוסיבית של הגראמי. ריהאנה, קניה ווסט, ניקי מינאז', מדונה, קלווין האריס, ארקייד פייר, קולדפליי, דאפט פאנק, ג'ק ווייט וכנראה כל תעשיית המוזיקה (גם ביונסה!) משתתפת בטיזר המשוגע, שמקדם את שירות הסטרימינג TIDAL שרכש איש העסקים הכי נבון באמריקה.
הקמפיין המחושב כולל גם את הבקשה הקלה מדי, שעמדו בה בין היתר ריהאנה ומדונה, להפוך את תמונת הפרופיל ברשתות החברתיות לכחולה, ולעשות את זה "בשביל המוזיקה". השעון רץ לאחור, ו-TIDAL צובר תאוצה ומבטיח להיות שירות הסטרימינג "האיכותי ביותר". בשביל להצטרף למהפכות שמחולל ג'יי זי בעולם המוזיקה, תצטרכו לשלם בין 9.99 דולר ועד 19.99 דולר.
החברה של ג'יי זי, "שון קרטר אנטרפרייז" היתה זו שרכשה את טידאל והחתימה חברות תקליטים גדולות לקחת חלק בפרויקט.
וזה הפרומו שיפיל את הלסת של העולם:
ובכל זאת, קיז היא מסוג האנשים שהיו יכולים לנאום בכריזמטיות גם מתכון למציות, אז בוודאי שאת המוצר החדש של החבורה הזו היא הציגה בהתלהבות גדולה. טידאל הוא שירות הסטרימינג הראשון מסוגו שמוקם על ידי אמנים, כדי ליצור פלטפורמה ראשונה לשיתוף היצירה והמוזיקה שלהם. מה שמוביל אותם, לדבריה של קיז, הוא האמונה במוזיקה, או כפי שניטשה אמר, "ללא מוזיקה החיים היו שגיאה".