הטמפרטורות מתחילות לעלות, ואיתן מתחיל החיפוש לשיר שיקבל את הטייטל הבלתי-רשמי-אך-מחייב, "הלהיט של הקיץ". יש מצב שהחיפוש הסתיים מוקדם: סברינה קרפנטר הוציאה את השיר החדש Espresso לפני כשלושה שבועות - ובזמן הקצר הזה הוא הספיק להפוך ללהיט ענק. אילולא טיילור סוויפט הייתה משחררת אלבום חדש שהוביל להיסטריה, כהרגלה - ייתכן שהוא היה מגיע לפסגת מצעד הלהיטים האמריקאי.

גם בהיטליסט, מצעד המוזיקה הרשמי של ישראל, אפשר למצוא את השיר החדש של סברינה. "אספרסו" נמצא כרגע במקום ה-83, אבל אם לשפוט את ההתלהבות סביבו בטיקטוק ובאינסטגרם, הוא עוד צפוי לטפס. אין ל"אספרסו" סאונד רשמי בטיקטוק, בגלל הסכסוך המתמשך בין האפליקציה לחברת יוניברסל - ובכל זאת קשה להתחמק ממנו שם. בספוטיפיי הוא מככב במקום הראשון במצעד היומי של האפליקציה (כן, מעל טיילור סוויפט) עם 9 מיליון האזנות ביום, ומספר האזנות כולל של למעלה מ-120 מיליון. "היא שמה קראק בשיר הזה, אני מכורה", כתבה גולשת אחת.

אבל מה הפך אותו לכזה להיט עצום? קודם כל, כולם, כאמור, צמאים ללהיט קיץ, שיר באווירה קלילה ונעימה שנשמע כמו בריזה ויכול ללוות מסיבות חוף, על האש, או סתם נסיעה באוטובוס. "אספרסו" מגיע לזירה אחרי מספר שנים בהן טרנד הדיסקו שטף את הפופ העכשווי עם אינספור להיטים - Flowers של מיילי סיירוס, Levitating של דואה ליפה, Juice של ליזו - וזו רק רשימה חלקית. למרות שהטרנד כמעט מיצה את עצמו, בכל זאת יש בו עוד קצת מיץ, ו"אספרסו" של סברינה לוקח אותו לסאונד של האיים הבלאריים, של מסיבות חוף באיביזה ושל קוקטיילים עם מטריות.

סברינה קרפנטר היא לא שם אלמוני: היא התחילה כשחקנית עוד כילדה בסדרות של ערוץ דיסני, אבל בשנים האחרונות, כמו רבות וטובות לפניה (אריאנה גרנדה, אוליביה רודריגו), התגלתה גם ככוכבת פופ וככותבת שנונה. בנוסף, לא הזיק לה להיות מופע החימום של טיילור סוויפט במשך חלק נכבד מסיבוב ההופעות המגה-מצליח שלה, גם אם זה לווה בשערוריות.

בקיצור - אם לא שמעתם את "אספרסו" עד עכשיו, וכאן, בסוף הכתבה, עדיין לא נתתם האזנה - אל תדאגו, זה בסדר: אתם עוד תשמעו אותו כנראה בלי הפסקה בקיץ הקרוב.