ברברה סטרייסנד בהופעה בישראל
סליחה, תקלה. ברברה סטרייסנד בהופעה בישראל | צילום:

אז היו או לא היו כרטיסים "כפולים" בהופעה של ברברה סטרייסנד ביום חמישי באיצטדיון בלומפילד? בעקבות הפרסום ב-mako בנושא תלונות של לקוחות כלפי הפקת המופע וחברת הכרטיסים "איוונטים", מודה היום החברה שלמופע הודפסו בטעות 22 כרטיסים מהם נשמטה הספרה "3", מה שיצר בלבול בין כרטיסים שיועדו לגוש "2" לבין כאלה שיועדו לגוש "2/3". לשם הבהרה: איש אינו חושד או מעלה את האפשרות שדברים נעשו במזיד או במתכוון, אלא שאירעה תקלה.

אמנם 22 כרטיסים שגויים מתוך 16 אלף שהודפסו למופע זה לא הרבה, אבל עבור 22 איש ששילמו 750 ש"ח לכרטיס, הגיעו למקומות שלהם באיצטדיון וגילו שמישהו כבר יושב להם במקום - זה הרבה מאוד. אותם לקוחות נאלצו להחליף מקומות ואף לעמוד במהלך ההופעה, לשבת על מדרגות בטון (ב-750 ש"ח לכרטיס) ולחפש סדרנים שיפתרו עבורם את הבעיה, בזמן שהמופע כבר התחיל.

הפרסום ב-mako כלל תגובה מטעם הפקת המופע, בה נטען שייתכן והיו אנשים שהגיעו למופע ביום הלא נכון (בחמישי בערב במקום במוצאי שבת), או שקנו כרטיסים מזויפים מספסרים.

בעקבות הפרסום שלח אייל צור, אחד הלקוחות של המופע, את המכתב הבא: "התגובה של הפקת שוקי ווייס לגבי הטענות שלנו על כרטיסים 'כפולים' במירכאות - היא מופרכת. הכרטיסים שלנו לתאריך 20.6 נקנו בצורה מסודרת והם אינם כרטיסים מזויפים. מצ"ב צילום של כרטיסים 'כפולים' לאותו מושב. לא רק שלא קיבלנו שום טיפול הולם במהלך ההופעה לבעיה, כאשר פנינו לשירות הלקוחות של חברת 'איוונטים', התשובה שקיבלנו היא שאנחנו ניסינו להתיישב במקום לא שלנו. זאת למרות שלפחות שלושה סדרנים שהיו מעורבים במהלך הערב, הפנו אותנו למקומות שלנו והכירו בעובדה שיש מצב של כרטיסים 'כפולים', במירכאות. הסיטואציה של כרטיסים 'כפולים' התרחשה לא רק איתנו, אלא עם קבוצה של אנשים (אותה שורה למיטב ידיעתי) שגם להם היו כרטיסים כאלה. התגובה שפורסמה מוציאה לנו שם רע ומציגה אותנו, בלי בושה, כאילו היינו גנבים שרכשו כרטיסים מזויפים, ואנחנו לא מוכנים לכך. גם רכשנו בצורה הכי הגונה, גם לא קיבלנו את המוצר שרכשנו אותו, וגם מעיזים להוקיע אותנו כגנבים. לא מקובל עלינו".

כרטיסים ברברה סטרייסנד - צילום
כיסא אחד בהופעה של ברברה סטרייסנד - שני כרטיסים זהים

-אייל צור, מה אתם דורשים מההפקה של ברברה סטרייסנד?
"אנחנו דורשים את מחיר הכרטיסים בחזרה – 750 שקלים כפול ארבעה כרטיסים שזה 3000 שקלים. פלוס פיצוי על עוגמת הנפש".

-כמה פיצוי?
"אני לא יודע לכמת את זה בכסף".

-עד כמה עמוקה היתה עוגמת הנפש?
"שמע, זה שאשתי התחילה לבכות בתחילת המופע, זה הרס לנו את כל הערב. חלק מאיתנו נאלצו לשבת על מדרגות בטון חצי מהמופע, אחרי ששילמנו 750 שקלים לכרטיס. תגיד לי אתה איך זה נשמע לך. הגענו ארבעה יחד, שני זוגות, והיינו צריכים להתפצל, כל אחד ישב במקום אחר. במחצית המופע אחד הסדרנים מצא לנו שני מקומות לשני הזוגות, והושיבו אותנו במקומות בסדר".

-אז למה אתה טוען שלא טופלתם בצורה הולמת?
"רק אחרי שהלכנו שוב לסדרן ואמרנו שלא טיפלו בנו, הוא ניסה להושיב אותנו, שאל בקהל איפה פנוי והושיב אותנו. הוא לא היה אחד מההפקה. ולא היינו לבד. היתה קבוצה של כ-20 איש שהגיעו למופע עם כרטיסים לאותו יום, כולנו היינו בשורה 4 יציע 2. אמרו לנו שהיציע שלנו היה יציע 2/3 והסדרנים לא הושיבו אותנו במקום הנכון. אני לא יודע מה זה יציע 2/3 היה כתוב אצלנו יציע 2. עוד זוג היה אמור לשבת לידינו ועמד וחיכה שמישהו יבוא ויושיב אותו. אנחנו לא היינו לבד בצרה הזו".

"חיכינו 40 דקות ל'איש של הכרטיסים'"

-כמה זמן חיכיתם?
"חיכינו 40 דקות שיגיע 'האיש של הכרטיסים', כי אמרו שהוא מטפל בבעיות כרטיסים במקום אחר. 16 אלף איש ויש אדם אחד שמטפל בבעיות האלה? הגענו עם כרטיסים שלנו, שקנינו, כרטיסים אלקטרוניים, נכנסנו חצי שעה לפני המופע והיה מספיק זמן לטפל בנו. למרות זאת עמדנו 40 דקות וחיכינו, והמופע כבר התחיל".

-ההפקה טענה שאולי אחרים התיישבו במקומות שלכם.
"איך זה יכול להיות ששורה אחת של 20 איש התבלבלו ובאו ביום הלא נכון? אני לא יודע, אולי היתה בעיה במחשב, אולי עשו טעות. אני לא יודע. אני רק יודע שאחרים ישבו בכיסאות שלנו, ושלא הגיעו לסדר את הבעיה בזמן".

-הבנתי שבעקבות הפנייה של mako יצרו איתך קשר מחברת "איוונטים".
"אחרי שאתם פניתם להפקה, התקשר אתמול בלילה מישהו משירות הלקוחות של 'איוונטים' וחזר על הדברים, שהיינו אמורים לשבת בשער 2/3 ולא בשער 2. על הכרטיס כתוב יציע 2. אני והסדרנים ראינו 2. לא יודע מה זה 2/3. הכרטיס שלי ושל מי שישב במקום שלי היו זהים היה כתוב יציע 2".

מחברת "איוונטים" נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה נקודתית של מספר בודד של כרטיסים. יודגש, כי התקלה טופלה ונפתרה במקום והמופע נחשב לאחד המופעים הטובים ביותר שהיו אי פעם בישראל. מעל 30 אלף צופים התרגשו וקיבלו שירות מקצועי בסטנדרט בינלאומי שהדהים אף את האורחים הרבים שהגיעו במיוחד מחו"ל, מיותר לציין שגם אם עדיין ישנה בעיה של לקוח בודד אנו נשמח לטפל בו באופן פרטני ואישי".