הופעתה של סיה בפארק הירקון ביום חמישי האחרון הולידה הרבה מאוד תגובות ברשת. בעוד חלק מהנוכחים יצאו מרוצים מהמופע וטענו שלא ציפו למשהו אחר מסיה שידועה בהופעות בסגנון הזה, רבים נותרו מאוכזבים וזועמים על זמן ההופעה הקצר (65 דקות), על העובדה שסיה עמדה במהלך כל ההופעה באחורי הבמה עם פאה שהסתירה את פניה, ועל הוידיאו שהוקרן על הבמה שצולם מראש ולא בלייב במהלך ההופעה.



כעת, האכזבה הזו מתרגמת לתביעה ייצוגית מטעם "כל אדם אשר קנה כרטיסים להופעת הזמרת סיה בישראל" נגד טנדי הפקות, באמצעות משרד עורכי הדין קלעי, רוזן ושות'. איציק אדרי, אחד מהשותפים להגשת תביעה זו, כתב סטטוס בפייסבוק בנושא: "ההופעה של סיה היתה זלזול וניסיון לעשות כסף על חשבון הציבור. החל מהעברת ההופעה מראשון לציון לפארק הירקון והפיכתה מהופעה 'אינטימית' להמונית ועד הסתרת העובדה מהציבור שמדובר בהופעה קצרה במיוחד (65 דקות, מה שלא הפריע להפקה לקחת מחיר של הופעה מקבילה של אמנים בינלאומיים אחרים שנמשכת שעתיים)".

"היח"צ של האירוע מכרו לתקשורת שכך סיבוב ההופעות שלה באירופה", המשיך, "רק מבדיקה שלנו, סיה הופיעה באירופה בעיקר בפסטיבלים. היום למשל תוכלו להשתתף ב-Sziget Festival בבודפשט, ולראות את אותה הופעה 'מלאה', לצד עוד אמנים בינלאומיים ב-65 אירו, כ-150 ש"ח פחות ממה ששילמתם בישראל על הופעה בודדת. לעומת זאת בארה"ב, סיה מופיעה עם עוד אמנים - שהופכים את ההופעה ליותר ארוכה. על הזלזול וההטעייה בהקרנת קטעי וידיאו כבר הרשת חרשה. יש תחושה כאילו חברות ההפקה חושבות שבכל פעם צריך להודות להם על כך שהם הביאו אמנים לישראל, כאילו מדובר בתרומה שלהם לחברה בישראל. אבל התודה שלהם צריכה ללכת לציבור שעליו הם מנסים לחסוך כמה שיותר תוך עשיקת המחיר הגבוה ביותר שהם יכולים".

מבדיקה באתר "SetList" שמפרסם את רשימות השירים שאמנים ביצעו בהופעות, מתברר כי סיה אכן מבצעת את אותו מופע בדיוק בכל פעם, אך כיוון שהוא נעשה בפסטיבלי מוזיקה, בהן ההופעות מטבען קצרות, זה לגיטימי. כשהיא מופיעה בארצות הברית היא עושה זאת באולמות קטנים יחסית שמכילים עד 8,000 איש, יחד עם מופע חימום של אמן הארנ'בי מיגל והצמד האלקטרוני אלונהג'ורג'. בתחילת החודש הופיעה במוסקבה, באולם שמכיל 7,200 איש. 

מחברת טנדי הפקות נמסר: "טרם קיבלנו את התביעה מהתובעים. אנו נלמד את הטענות ונגיב בבית המשפט".