התאומות נרבו התחילו ככותבות מוזיקה לאמני ענק, ביניהם קיילי מינוג, בריטני ספירס, קאשה, מיילי סיירוס והפוסיקט דולס. אחרי שכתבו את הלהיט זוכה פרס הגראמי "When Love Takes Over" ונכנסו לעולם הדאנס בחסותו של דיוויד גואטה, הן כבשו את בימות הפסטיבלים הגדולים בעולם והפכו לאחד השמות החיים בסצנת הדיג'יים, והדיג'יות בפרט. רגע לפני ההופעה שלהן בפסטיבל לייף אין קולור, שיערך מחר בלייב פארק ראשל"צ, ליב (אוליביה) סיפרה לנו על ההתפתחות שעברה עם אחותה כהרכב מוזיקלי מצליח, על ההתרגשות לקראת החזרה לארץ והשינוי שעברה סצנת המוזיקה האלקטרונית מאז שהתחילו לפעול בה.

"המוזיקה הייתה הדבר היחידי ששתינו נהנינו לעשות כשהיינו קטנות. ההורים עודדו אותנו ללמוד לנגן בפסנתר מגיל 7, בניסיון לחשוף אותנו לפחות קצת לעולם הזה. כשהיינו בנות 15 התחלנו לכתוב מוזיקה עם הפסנתר, אחר כך הכרנו מפיק מוזיקלי שעזר לנו לשפר את היכולות, ואחד השירים שכתבנו איתו הגיעו לבקסטריט בויז. החשיפה הזאת גרמה לחברות תקליטים מכל העולם להתייחס אלינו וכך הפכנו רשמית לכותבות שירים. הוחתמנו בסוני בגיל 19, אחרי שסיימנו תיכון".

מתי הבנתן שאת הקריירה שלכן תחלקו ביחד? שקלתן אי פעם להפריד כוחות?

"זאת מעולם לא הייתה שאלה אם נעשה את זה בנפרד. ידענו שנעשה את זה ביחד כי מתחילת העבודה המשותפת גילינו שהחיבור המוזיקלי שלנו הוא ענק ואנחנו מאוד מבינות אחת את השניה, משהו שלא מצאנו אף פעם עם אנשים אחרים. מאחר ואנחנו אחיות, אנחנו יכולות להיות מאוד כנות אחת עם השניה ולא להיעלב. תמיד ידענו שביחד אנחנו טובות יותר. אנחנו גם התומכות וגם המבקרות הגדולות ביותר אחת של השניה. לפעמים זה נראה לאחרים מוזר שאנחנו כל הזמן ביחד, אבל עבורנו זה מרגיש ממש נורמלי".

בתור שתיים מהדיג'יות הגדולות בעולם, אתן חושבות שקיים מחסור בנשים בתעשייה?

"יש בברור כמות קטנה יותר של נשים וזה מבאס כי באזורים שלנו אנחנו בין הבודדות, אבל בטכנו יש המון נשים מוכשרות שאנחנו מעריצות, כמו נינה קרביץ ומאיה ג'יין קולס. אם אנחנו יכולות להעניק השראה לנשים אחרות לקום וליצור זה מדהים. אני חושבת ששימוש מופרז במין לא תורם לעשיית המוזיקה, ויש המון שמעלות תמונות של התחת כדי לקבל תשומת לב. אבל רב הבנות המצליחות שהכרתי בתחום לא עושות לעצמן הנחות, הן פשוט עובדות קשה".

כשהתחלתן, EDM היה אחד הז'אנרים החזקים במיינסטרים של עולם המוזיקה. איך אתן מרגישות עם השינויים שעברה הסצנה האלקטרונית מאז?

"אני חושבת שאנחנו נמצאות במקום מאוד טוב כרגע. עם העלייה של ה-EDM, סצנת הפסטיבלים והמסיבות צמחה מאוד. גם נוצרים עוד תתי ז'אנרים שמשתלטים על הרדיו ולי יצא להתאהב בכמה מהם. זאת תקופה מלאת יצירה, וזה כבוד עבורנו להיות חלק ממנה".

איך מרגישות לקראת ההופעה בישראל? יש תכניות לקראת הביקור?

"אנחנו ממש מתרגשות לחזור לישראל. מאז הפעם הקודמת עברו 3 שנים. ניסינו לחזור עוד בשנה שעברה, אבל האירוע בוטל בגלל איומים למתקפת טרור, וזה לא משהו שקורה לנו כל יום. ראינו את רשימת האמנים שיופיעו איתנו ומצאנו כמה חברים טובים. בפעם האחרונה יצא לנו לטייל בתל אביב ובבית לחם והאוכל היה מדהים. ישראל תמיד הייתה אחד היעדים שממש רצינו לבקר בו. לצערנו הפעם הביקור יהיה ממש קצר, פחות מ-24 שעות, אז לא נוותר על ארוחה טובה בתל אביב. אני זוכרת שבפעם האחרונה שביקרתי באחת המנות הייתה העגבנייה הכי טעימה שאכלתי. בפעם הבאה שנבקר אני ממש רוצה לעבור בים המלח".

יצא לכן להופיע על הבמות הגדולות בעולם. איזה אירוע היה עבורכן המשמעותי ביותר?

"אחד האירועים הכי מדהימים שהיו לנו בקריירה היה טומורולנד בברזיל. הסט שלנו היה מצוין, היינו על הבמה המרכזית והיו שם כל כך הרבה אנשים עם אנרגיות טובות. כשאני מדברת עם חברים אחרים שעושים את מה שאני עושה, אנחנו תמיד מגיעים למסקנה שהמסיבות בדרום אמריקה הן הטובות ביותר, והאווירה שם תמיד מטורפת".

עבר כמעט עשור מאז יצא "When Love Takes Over". איך הלהיט הזה השפיע עליכן? חשבתן לשתף פעולה עם קלי רולנד ודיוויד גואטה שוב?

"השיר הזה היה ללא ספק נקודת מפנה בקריירה שלנו. אז עוד לא היינו דיג'יות, אלא רק כותבות מוזיקה. אחרי שהשיר הפך ללהיט כל התעשייה העולמית התחילה להתייחס אלינו. אני לא מאמינה שעבר כל כך הרבה זמן. יצא לנו להקליט שירים עם קלי ודיוויד ממש לאחרונה, אבל הם לא היו מספיק טובים, אז אנחנו נמשיך לנסות".

לרכישת כרטיסים לפסטיבל לייף אין קולור, ניתן להיכנס לכאן.