אין תמונה
הודעה ללקוחות על תקלה כלל-ארצית. Musix

המיזם המוזיקלי MUSIX, שאותו השיקה חברת הסלולר פלאפון לפני כחודשיים בהשקעה של מיליוני שקלים, נכנס למקצה שיפורים - כשבועיים בלבד אחרי השקתו הרשמית בפסטיבל מוזיקה מצליח בן יומיים שהתקיים בגני-התערוכה בתל-אביב.

אלפי לקוחות החברה שנרשמו לשירות החדש, המאפשר הורדה ללא הגבלה של קובצי מוזיקה למכשיר הנייד בעלות קבועה של 20 שקל בחודש, גילו בשבוע האחרון כי אינם מצליחים לטעון את התוכנה ולהוריד מוזיקה חדשה או להאזין לשירים שכבר הוטענו. זאת למרות שעדיין ניתן להוריד שירים ל-MUSIX ולהאזין להם במחשב הביתי באמצעות האתר הרשמי של המיזם.

יצויין כי חברת פלאפון לא הוציאה עדיין הודעה רשמית על התקלה ולא עדכנה את לקוחותיה באתר הרשמי של MUSIX.

פלאפון מגיבים: לכן נתנו שבועיים ראשונים בחינם

ללקוחות החברה שפנו לשירות התיקונים אחרי שגילו כי אינם מצליחים לטעון את התוכנה, נאמר כי בעקבות תקלה כלל-ארצית עובר מיזם MUSIX בימים אלה שכתוב במטרה לשפר את תנאי השירות.

משירות הלקוחות של פלאפון נמסר בנוסף: "התקבלו תלונות, בעיקר על האיטיות של תהליך הטעינה של התוכנה, ובימים אלה אנו עסוקים בתיקון התקלה במטרה להחזיר את MUSIX לפעילות מלאה בהקדם האפשרי, בגירסה משופרת שתעניק ללקוחות שירות מהיר ונוח. אנו מקווים שזה יקרה בתוך כמה ימים, אך אין באפשרותנו להתחייב על תאריך מדויק.

"באשר לעלות של 20 שקל לחודש ללקוחות שנרשמו לשירות MUSIX באמצעות האתר הרשמי של המיזם, מצויין במפורש כי בחודשיים הראשונים השירות ניתן בחינם. לקחנו בחשבון שלתוכנה מורכבת כזו יידרשו כמה שבועות להתגבר על כמה תקלות של תחילת הדרך, ולכן הבטחנו מראש את קהל לקוחותינו ממצב שבו הם מחוייבים לשלם על שירות כאשר הוא לא זמין לתקופה קצרה בגלל שיפורי התשתית".