אייל גולן הופעה (צילום: שי פרג)
שקלים שקלים עלינו נופלים. אייל גולן | צילום: שי פרג

אייל גולן ומושיק עפיה חתמו על הסכם בלעדי חדש עם חברת התוכן והמדיה "יוניסל". במסגרת ההסכם, שנחתם לשלוש שנים, תייצג "יוניסל" בבלעדיות את כל הרפרטואר של אייל גולן ותנהל את פעילותו באינטרנט, בסלולר וב"ניו מדיה". בנוסף חידשה "יוניסל" את הסכם הייצוג שלה עם מושיק עפיה, שכבר חתם בחברה בעבר. גורמים בשוק המדיה מעריכים כי "יוניסל" השקיעה 2.5-3 מיליון ₪ בחתימת שני ההסכמים.

גולן ועפיה ממשיכים להשתייך בכך לשמות כמו שרית חדד, ליאור נרקיס, קובי פרץ, ישי לוי, עידן יניב, הדג נחש ועוד, המיוצגים גם הם בתחומי המדיה הדיגיטלית על ידי "יוניסל".

חידוש ההסכם בין אייל גולן והחברה שלו "ליאם הפקות" לבין "יוניסל" מגיע על רקע שלוש שנות שיתוף פעולה פוריות במסגרתן הושקו אלבומיו האחרונים של גולן בראשוניות בסלולר, פותחה לו אפליקציית אייפון, ועוד. הסכם הייצוג עם מושיק עפיה יכלול את שלושת אלבומיו הבאים, כולל "בשבילך" שיצא לאחרונה.

שמים כסף על נאור אורמיה ומאור דניאל

במקביל תשקיע "יוניסל" כחצי מיליון ש"ח בקידום הקריירה של זמרים וזמרות חדשים בזמר הים תיכוני במסגרת פרויקט "חריף הדור הבא", תת-מותג של אתר המוזיקה הים תיכונית "חריף".

עד כה השקיעה החברה מאות אלפי ש"ח בשיווק שמות כמו דניאל בן חיים (בשיתוף אבי גואטה הפקות), לירן אביב (בשיתוף אנווה מיוזיק), בן אל תבורי (בשיתוף אדם הפקות) ויותם קדוש (בשיתוף מירו את עדן הפקות).

בשבועות הקרובים תמשיך הפעילות עם קמפיינים לזמרים נאור אורמיה (בשיתוף עם רוברטו מודלס) ומאור דניאל (בשיתוף מאיר נחמני הפקות ואירועים).

לצד ההשקעה המאסיבית במדיה, מנהלת יוניסל עבור כוכבי ה"דור הבא" את המדיה הדיגיטלית שלהם בפלטפורמות כמו אתרי אינטרנט רשמיים, עמודי פייסבוק, ערוצים ביוטיוב, אפליקציות אייפון ועוד.

>> סטאלוס ואורן חן בקליפ שמורכב מצילומים ביתיים של מעריצים בליפ-סינק