היחסים בין דוג'ה קאט לבין המעריצים שלה אף פעם לא היו קלים. לצד היותה כוכבת פופ ענקית, עם להיטים גדולים כמו Say So ו-Kiss Me More, דוג'ה אף פעם לא הסתירה את הצד הביזארי והאפל שלה, בין אם מדובר בפוסטים מוזרים באינסטגרם שהובילו להאשמות בסגידה לשטן או בקליפים מדממים והזויים, ואף פעם לא התיימרה להיות נחמדה מדי ל"מעריצים" שלה. אבל לסערות האלה יש מחיר, ומאז החודש שעבר איבדה דוג'ה, על פי הערכות, לא פחות מחצי מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

לפחות כלפי חוץ, הזמרת והראפרית האמריקאית שמחה על התקרית: "לראות את כל האנשים האלה מורידים עוקב גורם לי להרגיש כאילו הבסתי חיה גדולה שתפסה אותי במשך זמן כה רב", כתבה בסטורי שהעלתה. "אני מרגישה כאילו אני יכולה להתחבר מחדש לאנשים שבאמת חשובים, ושאוהבים אותי על מי שאני ולא על מי שהייתי".

כבר תקופה ארוכה שדוג'ה מעלה פוסטים ביזאריים שמרחיקים מעריצים, אבל הסיבה העיקרית לנטישה ההמונית הייתה מתקפה אחת חריפה במיוחד נגד המעריצים שלה. בדומה לנעשה עם זמרות אחרות, גם המעריצים הנאמנים של דוג'ה העניקו לעצמם שם: Kittenz, "חתלתולים", בדומה ל-Barbz (המעריצים של ניקי מינאז') או ה-Beyhive של ביונסה. דוג'ה הגיבה לעניין בסדרת פוסטים שנמחקו מאז, בהם בין היתר כתבה: "המעריצים שלי לא נותנים לעצמם שמות. אם אתם קוראים לעצמכם Kitten או Kittenz, אתם צריכים לעזוב את הטלפון, למצוא עבודה ולעזור לאמא ואבא במטלות הבית". זה הספיק למעריצים, שהרגישו שלא מעריכים את אהבתם, והם החלו לנטוש.

כך או כך, עם חצי מיליון עוקבים יותר או פחות (מתוך כ-25 מיליון עוקבים בסך הכל, חשוב לציין), האלבום החדש של דוג'ה קאט בדרך, והוא צפוי להיות אלבום הרבה יותר "היפ הופי" מקודמיו, עם יותר ראפ ופחות שירה מצידה של הכוכבת. הסינגל הראשון, Attention, עסק בין היתר במערכת היחסים שלה עם מעריצים והביקורת שלהם, והסינגל השני,Paint the Town Red, הציג גם הוא קליפ שטני במיוחד.