עדן בן זקן אמנם זכתה בפעם השלישית בתואר "זמרת השנה", אבל עבור אייל גולן נראה שזה כבר הפך להיות הרגל. לא הופתענו כשגילינו שבחרתם אותו כ"זמר השנה" בפעם השמינית ברצף. בראיון הזכייה בשנה שעברה, גולן סיפר על העבודה המתמדת והחיפוש הבלתי נגמר אחרי שירים חדשים. הוא הוכיח את זה השנה, כשהוציא את אלבומו הכפול "לא פשוט להיות פשוט", שציין 20 שנות פעילות.

מהאלבום יצאו הסינגלים המצליחים "יפה לך להיות מאושרת", "גודה בובה", שיר הנושא של האלבום, והדואט עם עומר אדם "מזל". לא עברו ארבעה חודשים מצאת האלבום ה-20 שלו, וגולן כבר המשיך הלאה לקראת האלבום הבא עם הלהיט הקיצי "תבואי היום", שצבר כבר יותר מ-10 מיליון צפיות ביוטיוב.

גולן סיפר לאופירה אסייג ודפנה לוסטיג על ההתרגשות בקבלת הפרס בפעם השמינית: "כשזה הופך להיות כל כך הרבה פעמים זה מרגש יותר, כי אתה מבין שאתה באמת אהוב על ידי הקהל. אני שמח שהקהל אוהב את מה שאני עושה". על הניסיון לתקשר עם המעריצים הוא אמר: "אני בדרך כלל יושב בלילות ועונה לכולם, גם אם זה לטוב וגם אם זה לרע. לפחות להגיד תודה על הפרגון שהם נותנים לי". הזמר שזכה בפרס שמונה שנים גם ציין לטובה את העשייה של עומר אדם, משה פרץ ובן חסותו איתי לוי. אייל גם איחל לעצמו לשנה החדשה: "בריאות, אושר ונחת מהילדים".

כשאופירה שאלה אותו מה דעתו על התנהלותה של השרה מירי רגב, אייל ענה: "אני משוחד לגמרי. אני אוהב אותה מאוד וחושב שמירי רגב עושה עבודה מעולה". "היא לא נותנת שיהיה משהו נגד מדינת ישראל. לא כולם אוהבים את זה, בסדר. גם לא כולם אוהבים את דרכי, אז מה... בשבילי היא מדהימה".