בעולם אולי ממשיכים למחות נגד השתתפות ישראל באירוויזיון - אבל המספרים אומרים את שלהם. שעות ספורות עברו מאז חשיפת Hurricane, השיר של ישראל לאירוויזיון בביצוע זוכת "הכוכב הבא" עדן גולן, והיא זוכה לנתונים סופר מרשימים ביוטיוב - נכון לשעות הבוקר, השיר של גולן עמד על 480 אלף צפיות. 

הפוסט שמציג את "הוריקן" של עדן גולן זכה ל-108 אלף לייקים, על אפם ועל חמתם של מעריצי האירוויזיון שמתנגדים להשתתפות הישראלית בתחרות. עם זאת, תגובות מובילות רבות קוראות להחרים את ישראל: "האירוויזיון היא תחרות שמקדמת שלום, לישראל אין מקום בתחרות כזו", נכתב בתגובה שזכתה לאלפי לייקים.

View this post on Instagram

A post shared by Eurovision Song Contest (@eurovision)

על אף מספרי הצפיות המרשימים, גם תגובות קשות מצד מעריצי אירוויזיון אנטי-ישראלים לא חסרות. מעריצים רבים מתכננים לדווח על הקליפ ל"הוריקן" וכך להביא להסרתו מיוטיוב: "אל תקשיבו לשיר של עדן גולן ביוטיוב, גם לא מסקרנות, אל תגיבו או תלחצו 'דיסלייק'. פשוט תדווחו על הקליפ ואל תיצרו אינטראקציה עם השיר במדיה החברתית", המליץ מעריץ אחד. אחר כתב: "חבר'ה, יש לנו משימה אחת: תלחצו דיסלייק, תדווחו על השיר ועל כך שהוא מעודד טרוריזם, תגיבו 'להחרים את ישראל מהאירוויזיון' וצאו מהדף".