לקראת חצי גמר אירוויזיון 2024, שיתקיים מחר, עדן גולן סיימה את החזרה הגנרלית שלה לתחרות. גולן הופיעה היום (רביעי) על הבמה ועשתה זאת בהצלחה אדירה - תוך שהיא שולחת נשיקות לישראלים שהגיעו לצפות בה בקהל, וללא קריאת בוז אחת. זה קורה אחרי שגולן כבר הצליחה להרשים את השוודים עוד בחזרות הקודמות, כשהאחרונה אף הסתיימה בתשואות מצד אנשי הפקה, ובבכי מצד גולן.

"התרגשתי לראות את דגלי ישראל באולם", אמרה גולן אחרי החזרה המעולה. "אני מרגישה מצוין ומוכנה לערב חצי הגמר", הוסיפה. החזרה הגנרלית של הנציגה שלנו לתחרות מגיעה על רקע אווירה מתוחה במיוחד במאלמו, שכללה כבר פרובוקציות בחצי הגמר הראשון שנערך אמש, לצד מחאות פרו-פלסטיניות ברחבי העיר.

בשבוע שעבר, נזכיר, המטה לביטחון לאומי החמיר את אזהרת המסע לעיר השוודית מחשש שגורמי טרור ינסו לפגוע בישראלים שצפויים להגיע לצפות בתחרות, וינצלו את האווירה האנטי-ישראלית שברקע.

רק אתמול עלה לבמת חצי גמר התחרות, במסגרת אירוע הפתיחה של המופע, הזמר השוודי אריק סעדה, שבניגוד להופעתו בחזרות, היה עם כאפייה שחורה קשורה ידו, כסמל התנגדות פלסטיני, שהפך למזוהה עם המאבק הפלסטיני, בין היתר לאחר שנחבשה על ידי יאסר ערפאת.