העתקה או השראה? אם הקליפ של עדן גולן ל"הוריקן" נראה לכם מוכר, אתם לא לבד. הודעות גולשים שהגיעו ל-mako מצביעות על דמיון רב בין הקליפ של זוכת "הכוכב הבא" לשיר שייצג אותנו באירוויזיון - לבין הקליפ של זוכת האירוויזיון נטע ברזילי בשירה I Love My Nails.

בעוד שמדובר בשני שירים באווירה שונה, האחד בלדה דרמטית והשני שיר פופ קליל, מספר דימויים בקליפים דומים מאוד: בשניהם חבורה של רקדנים לבושה בלבן מקיפה את הזמרת, ובשניהם אחד הדימויים המרכזיים הוא של עץ שעומד במרכז הפריים: בשיר של נטע הוא מופיע בתחילת הקליפ ובשיר של עדן הוא מופיע בהמשך כאשר הוא תלוי הפוך מהתקרה.

נטע ברזילי (צילום: יוטיוב)
נטע ברזילי | צילום: יוטיוב

עדן גולן (צילום: יוטיוב)
עדן גולן | צילום: יוטיוב

את הקליפ של I Love My Nails, שיצא במאי 2022, ביים במאי הקליפים והפרסומות רועי רז. רז ביים בעבר את "אמבולנס" של נועה קירל ומרגי, את הפרסומת של נוגה ארז ל"אמדוקס", את הפרומו של "כאן" לאירוויזיון 2019 בתל אביב וכן מספר קליפים בינלאומיים. את הקליפ ל"הוריקן" של עדן גולן ביים אופיר פרץ, שביים פרסומות למספר מותגים ישראליים.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של נטע ברזילי, מסר בתגובה: "אנו מאחלים מלא הצלחה לעדן גולן, יוצרי השיר קרן פלס, אבי אוחיון וסתיו בגר, וכל הצוות הנפלא שמלווה את עדן והשיר לאירוויזיון, עומדים מאחוריכם ובטוחים שתייצגו אותנו בכבוד גדול".
 
נטע ברזילי (צילום: יוטיוב)
נטע ברזילי | צילום: יוטיוב
עדן גולן, הוריקן (צילום: יוטיוב)
עדן גולן, הוריקן | צילום: יוטיוב