מפגין פרץ לבמה בחצי גמר קדם האירוויזיון השוודי. אמש התקיים במאלמו (שוודיה) המקצה הרביעי והאחרון בקדם האירוויזיון. לורן, שייצגה את שוודיה ב-2012 עם Euphoria וזכתה במקום הראשון, מתמודדת גם השנה והעפילה לגמר עם השיר Tattoo. יחד איתה, העפילה לגמר גם להקת הרוק Smash Into Pieces עם השיר Six feet under.

גמר קדם האירוויזיון השוודי יערך ב-11 במרץ בשטוקהולם. שבוע לפני, ב-4 במרץ, הזמרות קיאנה ומרייט יתחרו על מקום נוסף בגמר על מנת לייצג את שוודיה בתחרות, אבל סביר להניח ששום דבר לא ימנע מלורן לייצג שוב את שוודיה. ביום שישי קרה דבר: 30 שניות של העמדת הבמה של לורן דלפו לרשתות.

זה הספיק בשביל להעלות את שוודיה למקום הראשון בהימורים ולהדיח את אוקראינה, אחרי שהשתקעה שם יפה מאוד עוד משנה שעברה. כרגע שוודיה עם 25% אחוז זכיה, אוקראינה עם 16%. פינלנד (Cha Cha Cha) במקום השלישי, נורווגיה (Queens of Kings) במקום הרביעי - נועה קירל וישראל במקום השמיני.

המפגין שפרץ לבמה, הפריע לה בביצוע וגרם לה להתחיל מחדש, לא היה הקטע היחיד שהתפוצץ ברשתות. תיעוד עם אמה של לורן מעודדת אותה מהקהל ומתרגשת בשבילה רץ בטוויטר עם קרוב ל-20 אלף צפיות.