לא מפסיקים לטפס: רגע אחרי הגמר, נועה קירל ו"יוניקורן" אוחזים במקום השלישי. נועה וישראל עלו אתמול (שישי) למקום החמישי בהימורים, ירדו לאחר מספר דקות לשישי ואז שוב עלו לחמישי. כעבור שעה ישראל עלתה למקום הרביעי - ועכשיו, אחרי ביצוע הגמר שנגמר בדמעות של התרגשות, אנחנו במקום השלישי.

דרמה בטבלאות ההימורים לזכייה בגמר אירוויזיון 2023

לנוכח הדרמה בטבלאות ההימורים, דורון מדלי, נציג המשלחת הישראלית לאירוויזיון, מסר ל-mako: "אם הייתי אדם מהמר, הייתי מזמין את כולם להמר על כך שהתוצאות של הטבלה לא יהיו התוצאות במוצ"ש". חשוב לציין שלורין הנציגה השוודית והשיר שלה Tattoo, עדיין ממוקמים במקום הראשון, אלא שהערב הם כבר עם 52%(!) סיכויי זכייה בתחרות. מיד אחריה נמצאים פינלנד (22%), אוקראינה (6%) וכאמור ישראל (4%). מתחתינו נמצאות צרפת, ספרד ונורווגיה.

כמות ההאזנות בשירותי הסרימינג והשפעתם על הסיכויים

מה קורה בשירותי הסטרימינג? לא ברור כמה זה ישקף את תוצאות האמת - למרות שיש מי שטוען שאנחנו נזכה בכל מקרה. להלן המצב בפלטפורמות הסטרימינג:

ספוטיפיי

לפי נתוני ההאזנות של ספוטיפיי, יוניקורן צבר ביום חצי הגמר הראשון 144 אלף - השיר השמיני הכי מואזן בתחרות. גם כאן, שוודיה כמובן במקום ראשון עם 810 אלף האזנות, אחריה נורווגיה עם 421 אלף, איטליה עם 292 אלף ופינלנד עם 280 אלף.

יוטיוב

ביוטיוב לעומת זאת, הנאמבר הישראלי של יוניקורן עמד על 387 אלף צפיות, כשמעלינו הייתה רק להקת לט3 וההופעה המטורללת נגד פוטין עם 460 אלף. אחרי נועה וישראל נמצאים פינלנד עם 305 אלף, שוודיה עם 299 אלף ונורווגיה עם 239 אלף.

אפל מיוזיק

באפל מיוזיק מספרי ההאזנות לא חשופים, אבל אם דוגמים את המצעד בבריטניה, נועה נכנסה למקום ה-152 בבריטניה. פינלנד נכנס 77, נורווגיה עלתה ל- 33 אחרי שכבר הייתה במצעד ושוודיה עלתה ל-9. הנורווגית קפצה 123 שלבים ושוודיה 57.