דרמה בהצבעות (ובאצבעות): אמש (שבת) מיליונים רבים של צופים נשאו את מבטיהם למסך ברגעי הקראת התוצאות בגמר האירוויזיון. מולם התנוססה אצבע משולשת באדיבות המתמודדת הצרפתייה, לה זארה, שככל הנראה נפגעה ממספר הנקודות המעליב שקיבלה.

בתחילה הוקראו ניקודי השופטים מרחבי העולם, שם קיבלה צרפת בסך הכולל 54 נקודות. מדובר בהתחלה לא מבטיחה לעומת שוודיה, למשל, שקולות השופטים הביאו לה 340 נקודות, או נועה קירל שלנו, שקיבלה 177. האכזבה העמיקה כאשר הגיעו לקראת סוף הערב תוצאות הקהל, ולצרפת נוספו 50 נקודות בלבד באדיבות הצופים ברחבי העולם.


כאשר המצלמה עברה לזמרת הצרפתייה ולפמליה שלה, היא לבשה ארשת פנים של "יאללה, מה אכפת לי בכלל", עם חיוך מריר, אבל לא שכחה לשלוף אצבע משולשת כדי שכל העולם יראה. אחר כך הגדילה והוסיפה, ועזבה את האולם לפני הקראת התוצאות הסופיות. מה נגיד? דיווה אמיתית.

מאוחר יותר ניסתה להסביר, בסטורי שהעלתה, את כוונותיה: "המחווה שביצעתי בגרין רום, ושכולם מדברים עליה ברשתות, היא ממש לא תנועה של בוז או עלבון וממש לא אצבע משולשת. זו מחווה של אכזבה מצדי שאומרת 'שיהיה'. לא יותר ולא פחות. שום כוונה לזעזע או להתריס. אני מתנצלת אם הובנתי שלא כהלכה", טענה. אוקיי, נגיד שאנחנו מאמינים. "אני גאה בכך שייצגתי את צרפת, תודה לאירופה ולמעריצים בכל רחבי העולם", כתבה לה זארה.