נועה קירל המריאה אתמול (ראשון) לליברפול עם המשלחת שלה, לקראת אירוויזיון 2023. כוכבת הפופ תעלה על במת חצי הגמר ב-9 במאי ותופיע לראשונה עם "יוניקורן", בנאמבר שעד לרגע זה נשמר בסוד. בין חברי המשלחת נמצאת מור חממי, הכוריאוגרפית הצמודה שמלווה את נועה מגיל 14 כשעשתה את צעדיה הראשונים בתחום.

חממי היא זו שאמונה על הריקוד שבמשלחת בונים עליו שיקפיץ את נועה בטבלאות ההימורים, ברגע שייחשף לראשונה. "לקח לי המון זמן להגיע לתוצאה שאני רוצה", חשפה חממי ב"חדשות הבוקר", "אני עובדת עם נועה מגיל 14. כשאנחנו עובדות על קליפים, תוך יום-יומיים יש קליפ. פה זה משהו אחר, ההתרגשות שונה".

"אני רוצה להביא משהו אחר, לבנות סיפור", היא מסבירה, "לא מההתחלה להביא משהו רוצח, אלא לבנות את זה מההתחלה עד לסוף, לרמה הכי גבוהה שיש. אני יודעת שאנשים מצפים, וטוב שיצפו - כי זה הולך להיות באמת מרגש. אתם תראו את נועה רוקדת ושוברת את הבמה".

איך קיבלו אתכם בליברפול?
"הטיסה הייתה מושלמת. נחתנו אתמול, הגענו למלון, היה פשוט כיף חיים. אנחנו באים במטרה אחת, כל המשלחת ביחד, עושים כיף על הדרך אבל לא שוכחים להתרכז במטרה".

איך הייתה החזרה הראשונה בסטודיו?
"אחרי שהגענו למלון וקיבלנו את החדרים, הלכנו לאכול משהו וישר נכנסנו לחזרה הראשונה. חזרנו על הדברים לקראת היום: איך להתרכז, איך להסתכל על המצלמות, הניקיון בתנועות הידיים. כשיצאנו לאכול היה מרגש ממש, כל מיני מעריצים עצרו את נועה בדרך: 'אומייגאד, זו נועה קירל'. עשו איתה תמונות".

את מכירה את נועה היטב. מה יש בה שהפך אותה לכזו כוכבת?
"אני עובדת עם כמה וכמה אומנים, אבל בנועה יש משהו. יש לה את הבייגלה הזה על הראש, אי אפשר לקחת את זה ממנה. ישבנו אתמול לארוחת ערב ושאלתי אותה: את זוכרת שאמרתי לך, עוד מהקליפ הראשון שעשינו בגיל 14, שאת תכבשי את המדינה הזאת תוך שנייה ושגם העולם יישמע ממך? דיברנו, התרגשנו ביחד, נזכרנו בדברים האלה. נועה עובדת בלי הפסקה: בוקר, צהריים, ערב, לילה אם צריך. היא מתקשרת אליי: 'מור, אם אין סטודיו אבוא אלייך הביתה, נעבוד בבית'. זו מקצועיות שלא פגשתי המון זמן. יש בה משהו שהיא רוצה לצעוד קדימה".