נציגת ישראל לאירוויזיון 2023 תמריא לליברפול, העיר המארחת של התחרות ב-30 באפריל. למרות שאין טיסות ישירות ליעד האנגלי, נועה תמריא בטיסה ישירה עשרה ימים לפני שתעלה על במת חצי הגמר ב-9 במאי. במהלך השבועיים שתשהה שם, הכוכבת הישראלית תעבוד על הנאמבר המצופה של "יוניקורן".

נכון לעכשיו ישראל ונועה קירל במקום החמישי בהימורי התחרות הרשמיים עם סיכויים של 4% לזכייה. מעלינו נמצאים שוודיה במקום הראשון עם 39%, פינלנד עם 15%, אוקראינה עם 11% ונורווגיה עם 5%. מתחתינו נמצאות ספרד ובריטניה (שכבר הודתה שהיא מאוהבת בנועה) עם 3%.

>> רשימת השירים המלאה וההימורים של mako

דורון מדלי החליט דווקא לדחוף את הישראלים להצביע לסקר הרשמי ולא להתייחס לטבלת ההימורים. "אז מה הסיפור של ההימורים?", שאל בקול רם בסטורי שלו ואז הסביר: "אתרי ההימורים שמרכיבים את הטבלה חסומים לישראל ופתוחים בעיקר לבריטניה, שבדיה וכו'. איש לא יודע כמה אנשים מהמרים שם".

"יכול להיות שברגע ששני ספרדים שמים 20 יורו אז ספרד עולה בטבלה. לעומת זאת, הסקר הזה של האירוויזיון מאפשר לקבל תחושה אמיתית לגבי תחושות הקהל. תוסיפו את זה לכך שיוניקורן ונועה קירל מקום 1 בטרנדינג והתגובות ביוטיוב...אז במקום לחשוש ולקשקש בשכל... תשקיעו אנרגיה בלהצביע לסקר ובעיקר בלהפיץ את השיר שלנו בכל סטורי/רילס/טיקטוק/פייסבוק".