"איזה שיר חזק": נועה קירל והשיר הישראלי לאירוויזיון 2023, "יוניקורן" (Unicorn), ממשיכים להפיל לסתות ברחבי אירופה – גם באזורים הבוערים שבה. חובב אירוויזיון מאוקראינה צילם לערוץ היוטיוב שלו את עצמו צופה בקליפ המחשמל ששוחרר אמש, ואפילו אזעקות המלחמה לא גרמו לו לעצור.

מה זה אומר? את המעריץ האוקראיני החדש של קירל זה לא מעניין, כי לקראת סוף הסרטון החלה להישמע אזעקה במדינתו המוכה – וגם זה לא עצר לו את רצף ההאזנה. "היא כל כך יפה וכריזמטית, עכשיו אני מבין למה היא כל כך פופולרית", אמר. לגבי השיר שכבר הספיק לחצות את רף חצי מיליון הצפיות בפחות מ-12 שעות, הוא קבע: "חזק מאוד". בתגובות הוא הוסיף: "לצערי רוסיה הרסה לי קצת את הסאונד ונאלצתם להאזין לאזעקה בסוף הווידיאו. אבל שום דבר לא יעצור אותנו מליהנות ממוזיקה טובה".

הצעיר חובב התחרות שתתקיים בליברפול בחודש מאי, לא חסך במחמאות על הנציגה שלנו לאירוויזיון כשהציג אותה לפני שצפה לראשונה בקליפ כ"זמרת פופ צעירה ומצליחה". גם למדינתנו הוא דאג לפרגן כשציין ש"עכשיו ישראל היא אחת המועדפות בתחרות", כשנכון לעכשיו קירל מדורגת במקום השביעי בטבלת ההימורים הרשמית.

בכך הצטרף לחובבי התחרות האירופית שהציפו את הרשתות החברתיות בדעותיהם על השיר הישראלי. בעמוד של בלוג האירוויזיון המוביל Wiwibloggs ציטטו את שורות השיר "אתם אף פעם לא לומדים? אני לא מסתכלת לאחור, לא מסתכלת למטה, אני עולה למעלה, כדאי לכם להסתובב בחזרה. הכוח של חד הקרן", והחמיאו: "נועה קירל שחררה את חד הקרן הפנימי שלה".