סגן שר החוץ הפולני נגד נועה קירל? לאחר שהתייחסה לדוז פואה שקיבלה מפולין במסיבת עיתונאים, פאבל יבלונסקי, סגן שר החוץ הפולני, ראה את דבריה כהתקפה על פולין - ולא נשאר חייב. בפוסט ארוך שפרסם בחשבון הטוויטר שלו נזף יבלונסקי בקירל על דבריה, והדגיש את העמדה הפולנית הרשמית לפיה הפולנים, כמו היהודים, הם קורבנות של פשעי הגרמנים ולא משתפי פעולה.

"העובדה שאנשים רבים בישראל רואים בפולין שותפה לביצוע פשעים גרמניים, ולא הקורבן שלהם, היא לרוב תוצאה לא כל כך של רצון רע כמו חוסר ידע והשכלה לא מלאה", אמר בפתח דבריו. "ככל שנעבוד על זה זמן רב יותר, כך יהיו פחות סטריאוטיפים רעים או אמירות לא נכונות וכואבות למיליוני אנשים בפולין, כמו זו של נועה קירל", אמר ותייג את הזמרת. "גברת נועה קירל תוזמן לפולין כדי להסביר לה למה זה כואב לנו, וכדי לראות במו עיניה את המקומות בהם גרמניה הנאצית ביצעה פשעים אכזריים נגד פולנים ויהודים בארצנו".

בנוסף לפולין, קיבלה קירל דוז פואה גם מצוותי השיפוט של איטליה, אזרבייג'ן, צרפת וארמניה, ויחד עם 185 נקודות מהקהל סיימה במקום השלישי. שוודיה, שקיבלה מישראל דוז פואה, ניצחה בהפרש של למעלה מ-200 נקודות מעל ישראל. פולין, אם תהיתם, הגיעה למקום ה-19, עם 93 נקודות בלבד.