נועה קירל מקום עשירי בהימורים לאירוויזיון 2023. נכון, זה עוד מוקדם לחגוג כי רוב המדינות עוד לא הציגו את השיר שלהן, כולל ישראל שהכריזה לפני כשבועיים על Unicorn, אבל מומחי האירוויזיון ברחבי העולם נכון לעכשיו חוזים שישראל ונועה קירל יסיימו במקום העשירי. מגמה טובה, ביחס למיקום בשבוע שעבר - 13.

>> כל מה שאתם צריכים לדעת על נועה קירל ואירוויזיון 2023

אוקראינה עדיין במקום הראשון כשאחרי נמצאות שוודיה, איטליה, פינלנד ובריטניה. רק שש מדינות בחרו את השיר שלהן והדרך עד לחצאי הגמר בחודש מאי עוד ארוכה, אבל נדמה שהעיניים של חובבי התחרות מופנות לנועה. לפני כשבועיים נחשף כאמור שכוכבת הפופ והצוות הישראלי שכולל את דורון מדלי, ינון יהל ומאי ספדיה, בחרו את השיר הישראלי, "יוניקורן" - שנה אחרי הכישלון המפואר של התאגיד עם השיר I.M.

"עוד חודשיים הוא ייצא לעולם, ויאללה הולכים להביא עוד ניצחון לישראל", כתב מדלי יחד עם תמונה מהאולפן של הצוות. חובבי התחרות באירופה צייצו בהתרגשות "הם הביאו את הנשק הסודי, מדלי". נועה והתאגיד לקחו הימור גדול השנה בהשתתפות באירוויזיון. בראיון למגזין סוף השבוע של mako בספטמבר האחרון היא הודתה"אני חושבת שהכי מפחיד זה לא לעלות לגמר. זה נורא-נורא מפחיד, זה באסה. ברור שהדבר שאני רוצה זה לזכות, כי אני תמיד אוהבת להיות מקום ראשון ומאוד כיף לנצח, אבל אני לא מסתכלת רק על זכייה. אני מסתכלת באמת על לתת הופעה טובה שלא ישכחו".

בראיון נוסף למגזין סוף השבוע של mako, מדלי הודה שהוא לא חוזר בכל מחיר בשביל לקחת חלק ביצירת שיר ישראלי נוסף: "אני בגדול סיימתי את חלקי באירוויזיון, בסביבה שלי ובתעשייה יודעים את זה. הייתי בתחרות שש פעמים, ב-2018 ניצחנו, עשיתי את שלי. אם אני חוזר לשם, אני צריך שייצא לי מזה משהו".

נועה קירל, מאי ספדיה, דורון מדלי וינון יהל (צילום: יחסי ציבור)
הצוות הישראלי: נועה קירל, דורון מדלי, ינון יהל ומאי ספדיה | צילום: יחסי ציבור

כשנשאל מה זה אומר הסביר: "חוויה מתקנת, כי אני בא עם הרבה מאוד טראומות מהאירוויזיון. גם מהניצחון יש טראומה, כי הרי הווייט סטרייפס טענו שהעתקנו חלק משיר שלהם ולקחו לנו 50% מהתמלוגים. אז קודם כל, חשוב לי שהשיר של נועה יצליח ואף אחד לא יגיד שזה שלו וייקח ממני את החלק שלי. להיות קשור להצלחה בין-לאומית נוספת זה כמובן דרייב מאוד גדול, ואני גם אומר לך בלי להתבייש: בא לי לזכות באירוויזיון בשביל ישראל עוד פעם".