נועה קירל חשפה חמש שניות מ"יוניקרון" הלילה (בין רביעי לחמישי) בחשבון הטיקטוק שלה. נציגת ישראל לאירוויזיון 2023, שיתקיים בליברפול בחודש מאי הקרוב, החליטה לשגע את חובבי התחרות ובלי התראה מוקדמת העלתה סרטון ששומעים בו חמש שניות מהשיר.

בקטע הקצר (מאוד) שנועה העלתה שומעים את משחק המילים שיש בשיר עם Feminine ו-Fenomenal. "אתם מוכנים?", היא כתבה בקפשן, "'יוניקורן', אני מחכה לריקודים שלכם!". וזהו, זה כל מה שקיבלנו בינתיים.

במקרה או שלא, הגיעה לידי mako הידיעה שהשיר הישראלי לאירוויזיון דלף והוצע למכירה לכלי תקשורת בישראל. נועה הודתה בעצמה שהיא חתומה על הסכם סודיות בכל הקשור ל"יוניקורן", ואנשי התאגיד הודו לא פעם שהם עושים הכל על מנת לשמור את השיר בחשאיות, אבל הוא בכל זאת עשה את דרכו מחוץ לכוורת.

@noakirel Are you ready ? #unicorn I’m waiting for your dances !!! #eurovision2023 #אירוויזון2023 ♬ Unicorn - Noa Kirel

קירל הודתה, כאמור, רק לפני כמה ימים שאסור לה לחשוף אפילו מילה מהשיר, מאחר והיא חתומה על הסכם סודיות "ברמה הגבוהה ביותר". "אסור לי להשמיע את זה למי שלא חתם על סודיות", סיפרה קירל, "הסביבה הקרובה, המשפחה, שמעו - מאוד אוהבים, זה שיר מאוד מיוחד, יש בו גם צדדים שלי שעוד לא ראו, גם קטעים מאוד קליטים, גם איזשהו קטע אחד בסוף שהוא מיוחד, אני מקווה שיאהבו את זה כמו שאני אוהבת את השיר הזה. יש בסוף קטע מגניב".

מעבר לעובדה שמדובר בפדיחת ענק של תאגיד השידור שאחראים על האירוויזיון השנה, הדלפת השיר פוגעת בתוכנית התאגיד לחשיפת השיר בשבוע הבא. "יוניקורן" אמור להיחשף ב-8 במרץ בפסטיבל המוזיקה שיתקיים באילת עם יום משדר מיוחד בכאן 11. השידורים כוללים את "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", סרט שמתעד את דרכה של כוכבת הישראלית מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון בתל אביב ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון. ולאחר מכן ופאנל מיוחד עם כותבי השיר דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל.