רגע האמת מתקרב: ביום שלישי הקרוב נועה קירל תעלה על בימת חצי גמר אירוויזיון 2023 ותבצע לראשונה מול עשרות מיליוני צופים את הנאמבר המלא של "יוניקורן", עליו עבדה בחודשים האחרונים. דובר רבות כבר על הקריטיות של הנאמבר עצמו של נועה, ועכשיו מתברר שאחרי שבוע חזרות אינטנסיבי בליברפול, כולל חזרות מצולמות על הבמה עצמה, אנשי המשלחת ערכו מספר שינויים בכוריאוגרפיה.

>> מתי נועה מופיעה? כל מה שצריך לדעת על אירוויזיון 2023

לדברי הכוריאוגרפית הצמודה שמלווה את נועה, מור חממי: "היו שינויים מהצד שלי, לגמרי", חשפה, "שיניתי לפחות פעמיים כמה קטעים מהכוריאוגרפיה: כשראיתי שהמצלמה לא תופסת קטע מסוים, או שזה לא מספיק חזק, הורדתי את הרקדנים למטה. כשהמצלמה אמורה להיות מצד ימין, רציתי רגע לעשות משהו בצד ימין. אלה דברים שאנחנו אומרים: אוקיי, זאת המצלמה, אנחנו אוהבים אותה, אז אני צריכה לשנות לקראת".

על אף שקטעים משמעותיים מהנאמבר של נועה צולמו בחזרות והחלו לרוץ ברשתות החברתיות, היא עדיין ממוקמת במקום השביעי בטבלאות ההימורים - ללא תזוזה. "ברגע שייראו את זה במאני-טיים בחצי הגמר, דברים הולכים להשתנות פה", העריכה חממי, "זה מרגיש לי ככה בבטן. אנחנו עובדים, מרוכזים במטרה, כולנו ביחד. אנחנו עובדים קשה בשביל להגיע לזה. אחרי חצי הגמר נתחיל לראות שינויים".

הריקוד זה חלק משמעותי בנאמבר. את מרגישה שהמשקל עלייך?
"זה מעמד מאוד מרגש. זה בעיקר על נועה, אבל גם עליי. נועה היא זו שמציגה את הדבר הזה ונותנת בראש. בכל יום אני קמה עם הרבה מאוד רגשות, כמו: וואו, היא הולכת לעשות טירוף. ראיתם טעימה של כמעט 30 שניות, לא ראיתם מההתחלה עד הסוף. הבחורה הזאת הולכת לתת שואו על הבמה, תחכו".

איך התחושות במשלחת? זה תכף קורה.
"היום בבוקר אנחנו קמים, מתארגנים ויש לנו את הטקס של השטיח הירוק. אנחנו מתחילים להתניע את עצמנו. בטקס הזה המשלחות פוגשות אחת את השנייה, מצלמים, מדברים, יש ריאיונות. נועה תצעד על השטיח הירוק ביחד עם הרקדנים. זה השבוע של המאני-טיים שחיכינו לו ועבדנו לקראתו כל כך קשה".