"חלום שהיה לי כל הקריירה לעוף באוויר": נטע ברזילי תופיע מחר כחלק מהתוכנית האומנותית בגמר אירוויזיון 2023. היום היא כבר עשתה חזרה גנרלית - אותה אחת שבה נועה קירל הפגיזה וסחפה את העיתונאים שצפו - להופעה שלה ומה אתם יודעים, היא יורדת מהתקרה בתחילת הביצוע שלה. "אני לא סגורה על כמה מטרים אני באוויר, אבל זה משהו כמו 13-10, זה מאוד מפחיד שם למעלה", סיפרה נטע לתקשורת הישראלית לאחר החזרה. "אני אמורה לעמוד מעל קהל של ארנה שלמה אז זה כאילו פחד מה יקרה אם איפול עליהם? מדמיינת על כל הסנריו האפשריים. המיקרופון שלי קשור לי כמו צמיד לתוך היד כדי שאני חלילה לא אפיל על מישהו מיקרופון על הראש ואפיל אותו, אני ממש ממריאה מעליהם".

"זה כיף גדול, זה חלום שהיה לי כל הקריירה לעוף באוויר והם הגשימו לי אותו", כשנשאלה אם הרגישה שעברו חמש שנים מאז הזכייה שלה באירוויזיון 2018, השיבה: "מרגיש כאילו עברו הרבה יותר ומרגיש כאילו עברו הרבה פחות. אני לא יודעת להסביר את זה במילים. מרגיש כאילו גם לוקחת במשהו שהוא סופר סופר גדול ואיזה כיף להיות פה כשנועה עושה את זה. כל הסיפורים מתאחדים - דורון ונועה, ואיתי (בצלאלי, הסטייליסט של שתיהן) כמו סיפור מאוד שלם וכיפי".

"זו משפחה מאוד חמה (קהילת האירוויזיון), הם חיבקו אותי תמיד מאוד חזק. וזה אושר גדול וכיף. מה שהולך לקרות על הבמה הוא משהו שבאמת עבדנו עליו מאוד קשה. על הלוק שלי עבדו 12 אנשי צוות. כרגע עובדים עליו שישה, אחד שמחזיק לי את הכנפיים, אחד דואג שהמחוך יישאר במקום. זו באמת חגיגה היסטרית שאפשר להתקרקרס ככה רק באירוויזיון".

נטע תבצע מחר שיר חדש, כאמור, גרסת קאבר ל-You Spin Me Round, להיט האייטיז של להקת דד אור אלייב. "זה בעצם זה חלק אומנותי שכל השירים הגדולים שיצאו מליברפול, כמובן שהביטלס באו מפה והיה לי קשה לגעת בשיר של הביטלס דד אור אלייב זה שיר שנורא השפיע עליי כקאשה ופלו-ריידה הוציאה אותו ואז כאילו הלכתי לחפש אני זוכרת שזו פעם ראשונה שהלכתי לחקור מאיפה המוזיקה הגיעה כי הבנתי שזה קאבר".

"כשהבנתי שהם מליברפול אמרתי טוב אין אופציה אחרת, אני חייבת לעשות את השיר הזה. יש משהו כל כך כיף לחדש שיר כזה שזה היה עבודה של בק-אנד-פורט' שאנחנו שולחים לאנגליה, הם שולחים בחזרה. עבדתי על זה עם המפיק שלי אבשלום אריאל וזה היה מרגש".