אירופה באוויר: המשלחת הישראלית הבטיחה לנו משהו שעדיין לא נראה כמותו באירוויזיון, ולאור העובדה שהשנה החזרות סגורות לעיתונאים - עדיין לא היה ניתן לאשר או להכחיש דבר, מעבר לכמה תמונות וקטע וידיאו קצרצר שאיגוד השידור האירופי שחרר השבוע. אלא שהיום (רביעי) קטע רשמי מהחזרות, שבו נחשף חלק מהריקוד המצופה של נועה לאירוויזיון 2023 - עושה את שלו. "הצפייה בנועה קירל מישראל על המסך הגדול זו חוויה שונה לגמרי מלצפות בה באולם התחרות", נכתב על ההופעה של נועה באתר האירוויזיון הרשמי. "עבודת המצלמות מדהימה, וכל אחת מהבעות הפנים שלה נועזת במיוחד".

נועה שומרת באופן יציב על המקום השביעי בטבלאות ההימורים עם שלושה אחוזי זכייה, אך לא תהיה היחידה שהולכת לצאת מתוך קופסה מוארת. המתחרה שלה לוריין, שתייצג את שוודיה - תצא גם על אותו פורמט, אלא שכעת מתברר שהן לא הולכות להיות לבד. 

@kan_il U wanna see me DANCE? #unicorn #eurovision2023 #אירוויזיון202 #noakirel #nobody @Noa Kirel ♬ Unicorn - Noa Kirel & כאן - תאגיד השידור הישראלי

חוץ מנועה יש כאמור עוד שני נאמברים עם "קופסה" על הבמה ומדובר בדיוק בשתי המדינות המובילות את טבלאות ההימורים: שוודיה ופינלנד. בעמודי המעריצים כבר התחילו סקרים למי יש את "הקופסה הכי טובה" ודווקא שוודיה, שמובילה בפער ענק בהימורים, ממוקמת אחרונה בסקר שבו פינלנד מובילה - ברוב קולות. אלא שעוד עניין שעלול לפגום בייחודיות של שוודיה, אותה תייצג לוריין ששוכבת על רצפת הבמה חלק ניכר מההופעה, זה העובדה שגם הנציגים מסרביה, דנמרק, ארמניה, איסלנד ויוון נראו בחזרות בדיוק באותה התנוחה. האם זה יפגע בה וייתכן שלמרות התחזיות שוודיה לא תנצח? קשה להאמין, קל לקוות, אך בעוד שבוע וחצי נדע את התשובות.

החזרה השנייה לאירוויזיון 2023  (צילום: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
קופסאות קופסאות. החזרה השנייה לאירוויזיון | צילום: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

החזרה השנייה לאירוויזיון 2023  (צילום: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
תיאמו צעדים? מתוך החזרות לאירוויזיון 2023 | צילום: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים


בטבלאות ההימורים שוודיה מככבת במקום הראשון עם 42 אחוזי זכייה, אבל פינלנד מתחילה לטפס וכרגע עומדת על 23 אחוזי זכייה, לעומת 17 אחוז בלבד אתמול. ישראל כאמור, שומרת על מקומה היציב ברשימה, במקום ה-7 נכון לעכשיו.