אומרים שלוש נועה: חיכינו חודשים ארוכים, מדינה שלמה הייתה בטירוף - עקבה אחרי ההימורים - ועכשיו, לפחות רשמית, גמר אירוויזיון 2023 מאחורינו. נועה קירל הגיעה למקום השלישי והמכובד. נועה נתנה את כל כולה על הבמה, לא פיספסה אף תנועת ריקוד, לא זייפה - ונתנה לנו המון, המון, המון כבוד.

אחרי הצבעות השופטים והקהל, נועה קירל סיימה במקום השלישי עם יוניקורן, כשמעליה שוודיה, שלורין העלתה לטופ עם "טאטו" המדבק ופינלנד במקום השני עם צ'ה צ'ה צ'ה. אחרי ישראל, במקום הרביעי. איטליה עם מרקו מנגוני והשיר Due Vite.

ההמתנה לתוצאות הייתה מורטת עצבים - שוודיה פתחה פער עצום בשלב השופטים בזמן שישראל נותרה עם 177 נקודות בלבד, אבל הקהל הדביק את הפער ונתן לנועה את המקום השני עם 185 נקודות, מה שהוביל לציון סופי מרשים של 362 נקודות. אין עלייך, נועה!

וכמה מילים על לורין, בכל זאת: כצפוי, שוודיה ניצחה את האירוויזיון ובכך שברה שני שיאים: זוהי הזכייה השביעית של שוודיה באירוויזיון, מה שממקם אותה במקום הראשון במספר הזכיות, יחד עם אירלנד, ושיא נוסף: לורין היא הזמרת השניה שזוכה פעמיים באירוויזיון, אחרי ג'וני לוגן שזכה ב 1980 וב-1987.
השיר Tattoo קרע את השופטים, אבל בקהל הגיע למקום השני אחרי פינלנד.

עבור ישראל, זו הפעם השנייה בה אנחנו מסיימים במקום השלישי. בפעם הקודמת זה קרה ב 1991 עם השיר כאן. נועה קירל סיימה את הערב במקום השני אצל השופטים עם חמש פעמים 12 נקודות וחמישי בקהל ובסך הכל במקום השלישי.