"מאמי זו ישראל": יממה בלבד לפני שתופיע לראשונה מול קהל בחזרה הגנרלית לאירוויזיון 2023, הנציגה שלנו לליברפול נועה קירל התייצבה עם הצוות שלצדה, לאירוע הפתיחה המכובד על השטיח הטורקיז. בין סבבי הראיונות, נועה עצרה לשיחה והודתה: "חייבת להגיד שיותר כיף לי ממה שחשבתי".

"אתה לא מבין כמה אני אוכלת, אני רק חושבת מה אני אוכל אחרי זה", סיפרה נועה לשאלת התקשורת הישראלית הראשונה - האם יוצא לה לאכול בין חזרה אחת לשנייה, בזמן שהסירה מעליה את הז'קט. נועה הוסיפה שהיא תשמח גם לנוח, שכן היה לה באופק אפילו דייט עם הנציגה הבריטית לתחרות - מיי מולר, שאף הודתה כי יש לה קראש על היוניקורן שלנו. אולם זה "לא קרה עדיין. אפילו לא פגשתי אותה", סיפרה נועה. "לא הספקתי, נמצא מקום טעים ונלך לדייט".

באשר לציפיות מהתחרות השנה וממנה בכלל - קירל דווקא הודתה - אחרי שבוע בליברפול, הן אפילו בעלייה. "חייבת להגיד שיותר כיף לי ממה שחשבתי. חשבתי שיהיה יותר לחוץ, השבוע שלפנינו הוא באמת יותר קריטי, אבל בגדול אנחנו נהנים בטירוף וכיף לנו, האנרגיה מדהימה, עשינו קידוש, היו לנו חזרות מדהימות - אבל שבוע מלחיץ".

ב"מלחיץ" נועה מתכוונת, בין היתר ככל הנראה, למחר, אז תתקיים לראשונה חזרה גנרלית לחצי הגמר בפני קהל. "אני מתרגשת בטירוף. הציפיות שלי כמובן שזה יהיה הכי טוב שאני יכולה ושיאהבו את זה - ושבישראל יהיו גאים בי. להביא גאווה למדינה שלי", אמרה חד הקרן, שיחד עם כל הסטרס שמסביבה - נועה והמשלחת שלצדה מצליחים ליהנות - "מאוד", כפי שציינה. "ממש כיף, אנחנו מסתובבים, אוכלים, עושים שופינג והאנרגיה ממש טובה וזה חשוב".

כשהתקשורת הישראלית ציינה בפניה את העובדה שבשישי האחרון טיגנה שניצלים ומחר תעלה להופיע מול מיליונים, אמרה: "מאמי זו ישראל, זה אנחנו, אין מה לעשות. יומיים אחרי האירוויזיון יש לי הופעה בבת מצווה, זאת אני, אלה החיים שלי, אבל זה מאזן, מנחית וטוב. אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה, בכל השנים שאני עושה את מה שאני עושה, באהבה כזאת ובפרגון כזה, זה כל כך לא מובן מאליו ובסוף אין מה לעשות, לרשתות יש הרבה השפעה, אז זה שכולם מעלים ומצביעים זה כל כך חשוב. זה מדהים לקבל את הגב הזה. אין קהל כמו ישראל - אני תמיד אומרת את זה, הקהל הכי חם, הכי מרים, הכי מפרגן שיש וזה מטורף, לעבוד קשה ולחשוב על הגב שיש לי בארץ, מדהים". על הנאמבר המורכב שבחרה לבצע - ושעל הדרך עורר אפילו תהיות מצד המשלחות השונות, אמרה נועה במאה אחוז ביטחון: "למה לא? אני אומרת - למה לא? יש לנו שלוש דקות לייצג את המדינה ולעשות את ההופעה הכי טובה שיש - והיה לי ברור שזה יהיה מורכב, אנחנו לא אוהבים קל". והתקוות? "בגדול להביא את הכי טוב שאנחנו יכולים על הבמה ונקווה שיאהבו את זה בעולם".