זה אמנם לא טופ 40, אבל נועה קירל בהחלט יכולה להיות מרוצה הערב עם פרסום המצעד הבריטי - מצעד הלהיטים החשוב באירופה. קירל מצליחה להעפיל על ההישג של נטע, שהגיעה למקום ה-49 בשנת 2018 עם טוי, והתברגה הערב במקום ה-45. זה עדיין רחוק מההישג של דנה אינטרנשיונל בשנת 1998 כשדיווה הגיע למקום ה-11.

ואם גם לכם יש תחושה שאירוויזיון 2023 ייזכר כאחת התחרויות עם הכי הרבה להיטים, אז עכשיו זה רשמי. מלבד נועה נכנסו שלושה שירים היישר לטופ 10 הבריטי ובכך גרמו לתחרות השנה להיות המוצלחת ביותר בהיסטוריית המצעד.

מעל כולן נמצאת הזוכה לורין השוודית שנכנסת למקום השני ושוברת את השיא של עצמה משנת 2012, אז הגיעה עם אופוריה למקום השלישי. הכניסה השנייה הכי גבוהה למצעד שייכת לקארייה הפיני עם צ׳ה צ׳ה צ׳ה במקום השישי. את העשירייה הראשונה סוגרת אלסנדרה מנורווגיה עם Queen of the king, שנכנסה היישר למקום ה-10.

וזה לא הכל. למרות האכזבה בתחרות, הנציגה הבריטית מיי מולר מזנקת השבוע 45 שלבים עד למקום ה-9 עם I Worte a song, הישג מרשים אך נראה שגם היא כבר לא תכבוש את המקום הראשון, בדומה לכל נציגי האירוויזיון של בריטניה ב-27 השנים האחרונות. האחרונה שעשתה את זה וכבשה את הפסגה הייתה ג׳ינה ג׳י ב-1996 עם ooh aah just a little bit (כן, זה מהיטמן 7).

ומה בישראל? קירל חזרה השבוע למקום הראשון ב-mako היטליסט, לורין נכנסה למקום ה-51 ואלסנדרה למקום ה-78, אך במצעד החדש שיתפרסם ביום שלישי הקרוב צפויות לא מעט הפתעות בגזרת אירוויזיון 2023.