עוד רגע זה קורה: נועה קירל תעלה מחר על במת חצי גמר האירוויזיון מול מיליוני צופים, והיום (שני) עלתה הזמרת לחזרה גנרלית ראשונה. בסרטון ניתן לראות את קירל בקטע הריקוד המורכב שחותם את הנאמבר הישראלי של Unicorn. בשעות הערב היום תתקיים חזרה גנרלית נוספת. "אני נהנית על הבמה, זו חוויה מטורפת", מסרה נועה אחרי שסיימה את החזרה, "יש עוד על מה לעבוד, אבל בשביל זה יש חזרות ואנחנו מרוצים".

אם להודות, לא הייתה הצטיינות בווקליות של נועה, אבל ככל הנראה, היא ועוד אחרים שעלו על הבמה היום לא נתנו את כל כולם ושומרים את הקול למופע החשוב מחר בערב. מהקהל זה נראה מרשים - ההופעה הבימתית הייתה מושלמת. נועה והרקדנים שלה מתואמים והאנרגיה שלהם מתפוצצת לקהל. יותר חשוב איך זה מצטלם בטלוויזיה.

אם צריך להמר על פי ההופעה הזאת, ישראל עולה לגמר די בקלות אבל מתמקמת באמצע טבלה באיזור 12-13. מצד שני אנחנו די בטוחים שנועה שומרת על הקול שלה למאני טיים והכי חשוב איך זה עובר בטלוויזיה ויש לנו ביטחון מלא בצוות הבימוי שלה.

באירועי "השטיח הטורקיז", המקבילה האירוויזיונית לשטיח האדום ההוליוודי שהתקיימו אתמול, התייחסה קירל ללחץ שלפני החזרות הגנרליות וההופעה בחצי הגמר: "אני מתרגשת בטירוף. הציפיות שלי כמובן שזה יהיה הכי טוב שאני יכולה ושיאהבו את זה - ושבישראל יהיו גאים בי, להביא גאווה למדינה שלי", סיפרה ל-mako.

בחזרה הגנרלית היום וגם בחצי הגמר מחר, נועה קירל תהיה תשיעית בסדר ההופעות, ואם תעלה לגמר תופיע בשנית ביום שבת הקרוב. ומה היא תעשה בימים שאחרי התחרות? תופיע בבת מצווה, תודה ששאלתם.