קארייה, המתמודד של פינלנד באירוויזיון 2023, הפך לחביב הקהל עם הלהיט המוזר והמדבק צ'ה צ'ה צ'ה. קייטי וולדרמן, כתבת ה-BBC, חשבה שהיא נתקלה בזמר הפיני וקפצה על ההזדמנות לראיין אותו. רק אחרי השידור היא הבינה את הטעות: בכלל לא מדובר בקארייה, אלא במעריץ שרוף שהתלבש באותו לוק אייקוני של הזמר, עם חזה חשוף, שרוולים ירוקים זרחניים וקולר. אופס.

בקטע מתוך התוכנית BBC North West Tonight נראית המראיינת מספרת "אפילו הצלחתי לתפוס את האיש בכבודו ובעצמו". אוי לא. "מה דעתך על ליברפול עד כה?" היא שאלה את לא-קארייה. "היא מדהימה, בהשוואה למדינות אחרות שהייתי בהן הכל פה מאורגן, הכל במרחק הליכה, והכל כל כך ידידותי וקל, זה מדהים". מעריצי האירוויזיון וצופים עירניים מיד שמו לב לטעות, וחגגו עליה: "כשאתה מזמין מתמודד אירוויזיון מ'וויש'" הגדיר זאת בשנינות גולש אחד. אחר ככל הנראה היה שם בזמן התקרית ותיעד אותה, וסיפר: "ראיתי את ה-BBC רצים אחרי הבן אדם האקראי לחלוטין הזה כדי לראיין אותו". האדם האקראי, אם תהיתם, הוא חבר במועדון מעריצי אירוויזיון מאוסטרליה.

פאדיחה ענקית? בהחלט, אבל לאותה הכתבת הייתה גם היושרה העיתונאית להתייצב מול המצלמות יום לאחר מכן ולהודות בטעות: "אוי, איזו יממה זו הייתה, הפכתי לויראלית בגלל כל הסיבות הלא נכונות", וסיפקה תירוץ סוג-של-משכנע: "ראיתי את הבחור הזה רץ מכיוון האצטדיון, עם התלבושת הירוקה, ואנשים התחילו להצטלם איתו והוא חילק חתימות, שאלתי אותו: 'אתה הבחור של הצ'ה צ'ה צ'ה? אתה פינלנד?' והוא אמר 'כן, כן' ואמרנו 'וואו, אפשר לראיין אותך?' והוא השיב בחיוב. אחרי שהכתבה התפרסמה הטלפון שלי התפוצץ". נו, אפשר להאמין לה, אבל בשורה התחתונה? מעבר ללבוש הזרחני והפוני המביך, הפרצופים שלהם לא דומים בכלל. לא נורא, קייטי, פשוט תרקדי את הצ'ה צ'ה צ'ה ותשכחי מזה.