נועה קירל משתפת הערב (שלישי) קטע קצר מתוך הסרט שישודר מחר, כחלק ממשדר חשיפת השיר לאירוויזיון, "יוניקורן" בתאגיד השידור. ברגע נדיר, היא מרשה לעצמה להיפתח ולבכות תוך כדי שהיא מדברת על הביטחון העצמי שלה והדימוי שלה בפני עצמה, לעומת הדרך שבה המעריצים בישראל רואים אותה.

"אני לא רואה את עצמי כמו שאתם רואים אותי, אני פשוט לא", היא מסבירה, "זה מצד אחד שומר עלי שפויה מצד שני גם קצת מבאס, כי זה מתחבר לליהנות ממה שאני עושה ולעוף על עצמי בקטע טוב, כי יש על מה. הלוואי והייתי יכולה טיפה יותר.

כשנשאלה מה עוצר אותה, נועה עוצרת ולא מצליחה לעצור את הדמעות: "זה מין מחסום כזה שהוא קיים לכל בן אדם מין חוסר ביטחון, קול בתוך הראש שאומר את לא טובה מספיק, את לא שווה מספיק, את לא יפה מספיק, כאילו, לכל בן אדם יש את זה. לבן אדם רגיל שיש את זה, אז הוא לא חווה אהבה ואדרנלין וטירוף, ואני חווה את זה ואז גם חווה את החסימה הזו ואת חוסר הביטחון - אז הפער כל כך גדול לפעמים שזה מגיע לי בטירוף. המון פעמים אני אומרת לעצמי הייתי רוצה לראות אותי איך שרואים אותי".

כאמור, "יוניקורן" ייחשף מחר בערב כחלק מפסטיבל המוזיקה. נכון לעכשיו ישראל מדורגת במקום השביעי בהימורים הרשמיים לאירוויזיון 2023 ונשאר רק לחכות לראות איך היבשת תגיב לשיר שנוצר על ידי נועה, דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל.