גמר האירוויזיון 2023, אליו העפילה הנציגה שלנו נועה קירל שלשום, ייערך במוצאי שבת הקרובים. עד אז אירופה מעולפת ובצדק על נועה ועל הביצוע שלה ל"יוניקורן" – אבל אין כמו גאווה מקומית. המסעדות בארץ החליטו לנצל את המומנט ולפרגן במטעמים בדמות חד קרן: בגלידות שטראוס אפילו הגיעו עם המסר עד לליברפול, שם הוצגו במסכים שלטי פרסומת בעברית של גלידת "חד קרן", לצד הכיתוב "היי, ראיתם אולי חד קרן? בהצלחה לנציגה שלנו מכל הלב"', אבל הם לא לבד כאמור.

בבנדיקט מצדיעים לקירל עם פנקייק יוניקורן: פנקייק שוקולד לבן עם קצפת ופירות יער וקרן, שעשויה בהתאם מגביע גלידה. בלה ג'נדה כבר התחילו למכור השבוע את גלידת "דוז פואה" בטעם מסטיק ובצבעי חד קרן ורוד ותכלת. בדניאלה פטיסרי בייקרי מגישים שטרויזל קוקוס, אחד המושקעים, משוחזר במילוי קרמו קוקוס, קולי פטל, שונטי וניל וענן פטל. בפטיש בחולון הוסיפו קרואסון עבודת יד ממולא בקרם גבינה בגונים זרחניים, בציפוי שוקולד לבן, סוכריות צבעוניות ונשיקות. ובכריס בייקרי הוסיפו לתפריט עוגת חד קרן לכלבים מרכיבים טבעיים, ללא בשר או דגים.

מטעמי יוניקורן לכבוד נועה קירל והאירוויזיון (צילום: דניאלה פטיסרי)
צילום: דניאלה פטיסרי
גלידת ה"דוז פואה" של לה ג'נדה  (צילום: לה ג'נדה)
צילום: לה ג'נדה
מטעמי יוניקורן לכבוד נועה קירל והאירוויזיון (צילום: דניאלה פטיסרי)
צילום: דניאלה פטיסרי

אלא שאפילו הסושי והפיצה חוגגים את הנציגה הישראלית שלנו לאירוויזיון 2023. ב"סואשי" מצרפים לכל הזמנה מעל 150 שקלים קאפקייק יוניקורן. בפיצה דומינוס, החליטו דווקא להתמקד באחד מיוצרי "יוניוקרן" דורון מדלי ובפיצה האהובה עליו עם תוספת של גאודה עיזים, פרמז'ן, זיתי קלמטה, קונפי שום, קונפי שרי ואורגנו. במסעדת "ספרה" מנגד מתכוננים לערב של קסמים קולינריים, שיתרחש שם בשבוע הבא - השף בני מדר חבר למנטליסט יואב פרץ במחווה מפפריקה, שיצרה את הפנים של קירל.