ליטא: Sentimentai - מוניקה ליו
מוניקה מוכרת מאוד בליטא, שחררה שלושה אלבומים מצליחים ושימשה כמנטורית בדה ווייס וחברת פאנל של הזמר במסכה. בביקורה בארץ בחודש שעבר במסגרת "יזראל קולינג" התאהבה בבחור ישראלי על חוף הים רק מלראות אותו ומאז היא מחפשת אותו בנרות. ולא, היא לא יודעת איך קוראים לו.

שווייץ: Boys Do Cry - מריוס בר
הוא התחיל בתור שיפוצניק והחליט שנמאס לו אז הוא התחיל לשיר ברחובות הערים בשווייץ ובגרמניה וכמו חלום שמע אותו במקרה מפיק שלקח אותו לניו יורק. משמע - מי שחולם ולוחם מצליח.

אוקראינה: Stefania - קאלוש אורקסטרה
הלהקה שבכלל הגיעה למקום השני בקדם האוקראיני נשלחה לאירוויזיון עקב פסילה של המנצחת אחרי שהפרה את החוק האוקראיני והופיעה בחצי האי קרים לקהל רוסי. הם קיבלו אישור מיוחד להשתחרר מהלחימה ולצאת מאוקראינה לאירוויזיון וכנראה לנצח גם בשבת על פי אתרי ההימורים.

הולנד: De Piepte - S10
זאת לוחמת אמיתית. בגיל 16 בלבד היא החליטה להוציא מיני אלבום בו כתבה, הקליטה, עיבדה והפיצה לבדה במימון עצמי. התקשורת בהולנד לא חיבקה בהתחלה אבל צבא של מעריצים לא היתן להתעלמות ושנה מאוחר יותר הוחתמה בחברת התקליטים הגדולה בהולנד. היום היא בת 21 ובטוח שעוד נשמע עליה בעתיד.

מולדובה: Trenuletul - zdub si zdub והאחים אדווחוב.
הלהקה מגיעה כבר בפעם השלישית לאירוויזיון עם אותו סגנון פולק צועני. תמיד עם גימיק ותמיד עם גמר. בפעם הראשונה הם באו עם סבתא חביבה שישבה על כיסא נדנדה וניגנה בתוף, בפעם השנייה עם חדי אופן וכובעים מחודדים והפעם עם האחים הצוענים. האם תהיה פעם רביעית ויותר מזה, מה עוד הם יביאו?

פורטוגל: Saudade, Saudade - מארו
מארו היא ההוכחה שעבודה קשה משתלמת. אחרי שסיימה את לימודי המוזיקה בברקלי התלבטה אם לחזור לפורטוגל או להתשקע בלוס אנג'לס. בשנה אחת באל איי היא הוציאה שישה אלבומים וכמו באמריקה, זוכה הגראמי ג'ייקוב קולייר נתקל באינסטגרם שלה וצירף אותה לסיבוב הופעות. אחרי האירוויזיון כבר מתוכנן לה סיבוב הופעות ברחבי אירופה.

איסלנד: Meõ hækkandi sól - systur
שלושת האחיות שרות יחד כבר מילדות ובחרו את שמן לכבוד סבתן סיסי איי. הן באו מבית מוזיקלי. עם אמא זמרת ואבא שהיה חבר בלהקת מצופורטה שנכנסו למצעד הבריטי במקום ה 17 בשנת 1983 עם הלהיט Garden party רק היה צפוי שימשיכו בדרכם ואף צירפו את האח הקטן שילווה אותן על הבמה. הן גם אקטביסטיות בכל הנוגע לזכויות הלהט"ב בכלל והכרה בזכויות ילדים טרנסג'נדרים בפרט.

יוון: Die together - אמנדה טנפיורד
היא אמנם ילידת יוון אבל גדלה בכלל בנורווגיה. עם תותחים ביחסי ציבור השירים שלה מככבים בהורדות בספוטיפיי ובאפל מיוזיק, בנוסף היא שיחקה בסדרת הנטפליקס Spinning out ובהפקה משותפת נורווגית בריטית של הסדרה Nudes. והיא בכלל סטודנטית לרפואה.

נורווגיה: Give That Wolf A Banana - Subwoolfer
על פי קורות החיים שלהם מדובר בלהקה הכי גדולה בגלקסיה והם יחד כבר 4.5 ביליון שנה כשהמקום ממנו באו הוא לא פחות מהירח עם מעריצים בכל כוכב שביקרו בו. ב-20 ביולי 1969 הופיע בפניהם נביא בשם ניל ארמסטרונג לו הם קראו "האיש עם הזרועות החזקות" והבטיח שבביקור הבא ייקח אותם לכוכב שלו ויהפוך אותם ללהקה מצליחה גם בכדור הארץ. הוא לא חזר אבל יחד עם די ג'יי אסטרונאוט הם הגיעו לאירוויזיון לדרוש את הגביע המוזיקלי שהובטח להם.

ארמניה: Snap - רוזה לין
רוזה לין טוענת שתמיד הסיכויים היו נגדה. היא באה מעיר קטנה בארמניה, לא הטיפוס המצליח במראה ובאישיות אבל עם עבודה קשה היא מקווה לשחזר את ההצלחה של ארמניה שניצחה לפני חצי שנה באירוויזיון הילדים.