אחרי שנחשף לראשונה כאן ב-mako מוזיקה, שראש השב"כ רונן בר מצא פתרון למשלחת הישראלית לאירוויזיון, חברי הצוות יצאו הבוקר מנתב"ג אל טורינו. אבל כמו שכבר הבנו בכל מה שקשור לאירוויזיון השנה, גם זה לא עבר חלק. המפיק אסי טל, שיצר את הגרסה המקורית של I.M יחד עם חן אהרוני ולידור סעדיה - יצא גם הוא כחלק מהמשלחת.

כזכור, הפקת המשלחת דאגה לגרסה מחודשת של השיר על ידי מפיק אמריקאי בלי ליידע את שלישיית היוצרים, שקיבלו את זה לא בעין יפה. בהמשך הסיטואציה הסלימה כשגילו שהם לא מתוכננים לצאת לטורינו כחלק מהמשלחת ("הם אמרו שהם יכולים לארגן לנו כרטיסים לקהל, אבל שלדעתם אין צורך שנהיה שם. הבהירו לי שאני לא חלק מהמשלחת", סיפר אהרוני למגזין סוף השבוע של mako), אבל כאמור מתברר שטל דווקא כן חלק.

חן אהרוני שהופתע מהנסיעה של שותפו ליצירה סירב להתייחס לדברים, לידור סעדיה השותף שלו ליצירה סיפר שזה הגיע אליו בהפתעה ל-mako מוזיקה במהלך סוף השבוע, לאחר שנודע לו שלקח חלק בשיחות ההכנה עם מארגני המשלחת.

"מבלי להיכנס לדיון של מי תרם יותר ליצירה ומי פחות, בסופו של דבר על הפרויקט חתומים שלושה יוצרים", הסביר, "אם אסי מרגיש בנוח לנסוע ולהיות חלק מהמשלחת כששני שותפיו ליצירה נשארים בארץ אז שיהיה לו בהצלחה. הוא לא עדכן אותי בדבר כזה. וגם לא בקיומה של שום שיחת זום". בנוסף, סעדיה חשף בפנינו כי גם לו הייתה את ההזדמנות לנסוע, אך הוא לא הרגיש בנוח: "כשהצעה כזאת עלתה בפני בתחילת התהליך פסלתי אותה על הסף".

חצי הגמר הראשון של האירוויזיון יתקיים ב-10 במאי (שלישי הבא) ונכון לעכשיו המצב של ישראל לא משהו, בלשון המעטה. באתר ההימורים הרשמי, שמאגד את כל הימורי התחרות, I.M ומיכאל בן דוד נמצאים במקום השישי מהסוף עם סיכוי של פחות מאחוז לזכייה בתחרות.