"אני חלילה לא מחרים שום חברה, יש לנו נציגים בארץ שעובדים בסברובסקי - וזה פוגע להם בפרנסה. פשוט אם הפרזנטור של החברה שונא את ישראל, אז אני לא יכול להופיע עם זה.", אמר היום (ראשון) מיכאל בן דוד בטקס הפתיחה של אירוויזיון 2022, בטורינו איטליה.

ביום חמישי הקרוב, בן דוד יעלה על הבמה הנוצצת מכולן ויתחרה מול נציגי המדינות השונות בחצי הגמר השני. למרות שהמתח מורגש באוויר, והאדרנלין כבר מרקיע לשחקים, הוא הודיע מספר ימים לפני האירוע הגורלי, כי החליט שלא לענוד תכשיטים מבית סברובסקי בעקבות בחירתו של המותג העולמי בדוגמנית בלה חדיד כפרזנטורית של החברה.

אתה היהלום הכי גדול כמו שאומרים.
"אמא שלי היא היהלום הכי גדול".

ומה קורה ביום חמישי?
"אני הולך להגיד שמע ישראל, ואז אנחנו הולכים לדפוק הופעה שהם לא ידעו בכלל איך לדבר".

מאז שבן דוד נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון, שמו לא הפסיק לככב בכותרות. אינספור סערות ומשברים הוא עבר בדרך, כשאחת הסערות האחרונות, הגיעה בעקבות ראיון שנתן חן אהרוני למגזין סוף השבוע של mako. שם הוא אמר כי בן דוד לא סיפר לו בין היתר על השינויים שהתרחשו בשיר. עם זאת, במהלך השיחה על השטיח הטורקיז המסורתי, בן דוד הבהיר כי היחסים בינו לבין יוצרי השיר "I'M" טובים.

"אסי פה, אהוב ליבי הגיע", ענה בן דוד לשאלה האם קיבל את ברכת הדרך מיוצרי השיר המדובר, "גם חן כתב לי. כל מה שקורה פה לא היה קורה בלעדיהם. אני חייב להם את זה ואני אהיה חייב להם את זה כל החיים - אז תודה לכם".