"טוי" של נטע ברזילי, זכור לכולנו לא רק בתור השיר שניצח בגדול בתחרות האירוויזיון ב-2018, אלא גם כשיר מעצים של אישה גאה ששרה בסיפוק, אותנטיות וקלאס האופייניים לה, בלי לדפוק חשבון על במת תחרות השירים האירופאית. גם עכשיו, ארבע שנים אחרי הניצחון המוחץ בליסבון, הוא ממשיך להמריא וזוכה בהישג חדש ומרשים.

מחקר בריטי, שנעשה על ידי חברה להשוואות מחירים, בחן את פופולריות השירים שבוצעו בתחרות ופורסם השבוע, קבע ש"טוי" של נטע הגיע למקום השביעי מבחינת השירים שאהובים על ידי הקהל. לפי התוצאות, טוי, צבר כמעט 47 מיליון צפיות ביוטיוב, ובמקום הראשון נמצא הלהיט הנורווגי משנת 2009 Fairytale שזכה ליותר מ-108 מיליון צפיות.

עוד מצא המחקר שהלהיט של להקת אבבא Waterloo מ-1974 הוא להיט האירוויזיון המושמע ביותר בספוטיפיי ומספר ההאזנות לו עומד על 172 מיליון. המחקר שלהם, כאמור, עסק בצפיות ביוטיוב ולכן השיר הזה לא לקח בו את המקום הראשון.

כזכור, האירוויזיון לשנת 2022 יחל ממש בעוד שמונה ימים והמשלחת הישראלית שבראשה מיכאל בן דוד כבר המריאה אתמול לטורינו שם תתקיים התחרות השנה, לאחר המון מחלוקות בנוגע לאבטחה סביב המשלחת שגרמו אפילו לראש השב"כ להתערב. בן דוד יבצע את השיר I.M שגם גרר אחריו סערות רבות, ונכון לכתיבת שורות אלה ממוקם במקום השישי מהסוף, במקום ה-35 בטבלת ההימורים.