נראה כי סאגת הנציג שלנו לאירוויזיון מיכאל בן דוד ויוצר השיר I.M חן אהרוני בדרך לסופה, סוף סוף. כזכור, כמה ימים אחרי שסיפר לנציג mako בטורינו, שאהרוני שלח לו הודעה וכי הוא חייב ליוצרים את חייו, הגיע הזמן לשמוע את הצד של יוצר השיר עצמו.

בשיחה עם mako אהרוני מאשר כי שלח הודעה לנציג הישראלי: "אני שם את הדברים בצד, את מה שלא חשוב. אני בחיים לא רבתי איתו ובחיים לא היה לי איתו שום דבר. בחיים לא דיברתי לרעתו, אף פעם. אני מאוד מעריך את הכישרון שלו והיה לי חשוב לשלוח לו את זה לפני שהוא נוסע".

ושלחת לו את ההודעה לפני שהוא נסע?
"בטח, בטח. שמעתי שהם טסים ביום שהתחלתי את השקת האלבום שלי. בדיוק באותו יום, וזה הגיע לאוזניי והיה לי חשוב לשלוח לו הודעת בהצלחה, וגם להזכיר לו כמה שאני אוהב אותו ומאמין בו ובשיר. למרות שהיה כל הדרך הזאת. שחשוב לי שיהנה ויחווה כמה שיותר חוויות. שיהיה לו יותר כיף בדבר הזה שבשבילו התכנסנו. מבחינתי אני תמיד אזכור את הדבר הזה כחוויה מלמדת, טובה והגשמת חלום. בכל זאת הוא שר את השיר שלי".

והוא ענה לך?
"ברור, בטח. אני בחיים, לא הייתי באיזה ריב איתו. כל הדברים שקרו היו לידי. אני לא מתעסק בענייני האגו של כן עוקב לא עוקב. אני מבין שגם עליו עוברים דברים ולא ביקשתי הסברים. זה לא המקום ולא הזמן. גם כשכתבתי לו, היה לי חשוב להגיד לו שזה לא מעניין כרגע. מה שמעניין זה שהוא יהנה ויעוף ויחיה את הסרט שלו כי ככה צריך. שיחיה את האירוויזיון ושתחזור, נשב באהבה גדולה. כי בסוף זה בנאדם שעוד לפני שנוצר השיר הזה, אני ולידור גייסנו את היצירתיות שלנו בשביל לייצר שיר בשבילו. גם אני לא שם אני שם פיזית בלב ואנרגטי, והיה חשוב לי שידע את זה".

אז יש סולחה?
"לא היה מעולם משהו רע, לי. כל פעם הייתה דרמה חדשה שלא באמת ידעתי על קיומה. בכל מה שקשור אליו".

אז אם יבקש שתכתוב לו שיר, תכתוב?
"אם הוא יבקש, קודם שיחזור לארץ  נשב לקפה ולשיחה, לדבר קצת, נשאיר את כל העניינים של מוזיקה ומקצועיות בצד ונתעסק במה שהיה ואז נדבר".

כזכור, מאז שנבחר בן דוד לייצג את ישראל באירוויזיון, שמו לא הפסיק לככב בכותרות. אינספור סערות ומשברים הוא עבר בדרך, כשאחת האחרונות, הגיעה בעקבות ראיון שנתן חן אהרוני למגזין סוף השבוע של mako. שם הוא אמר כי בן דוד לא סיפר לו בין היתר על השינויים שהתרחשו בשיר. מאז בן דוד הספיק להסיר עוקב לחן אהרוני וגם להטיס איתו את הצלע השלישית ביצירת השיר אסי טל מבלי לעדכן את אהרוני על כך.