אם הכל ילך כמתוכנן, תחרות האירוויזיון צפויה להיפתח ב-12 במאי הקרוב בעיר רוטרדם שבהולנד, כשנה לאחר קיום התחרות בתל אביב. בשבועות האחרונים חשפו רוב המדינות המתחרות את השירים שייצגו אותן בתחרות האירופית, מה שהוביל לשינויים בלתי פוסקים בטבלאות ההימורים.

בסוף השבוע האחרון הייתה זו בולגריה שחשפה את השיר שלה לאירוויזיון, "Tears Getting Sober", אותו מבצעת זמרת בשם ויקטוריה גאורגייבה.

ויקטוריה, בת ה-22, התפרסמה לאחר שהשתתפה בעונה הרביעית של תכנית הטלוויזיה "אקס פקטור בולגריה", וב-5 השנים שעברו מאז היא זכתה לפופולריות רבה במדינתה בזכות מספר סינגלים מצליחים שהוציאה.

זמן קצר לאחר שיצא באופן רשמי, שיר האירוויזיון של ויקטוריה טיפס היישר אל הפסגה של מצעדי ההימורים ועבר את הפייבוריטים הקודמים לניצחון בתחרות, ביניהם השיר הליטאי ("On Fire") והשיר האיסלנדי ("Think About Things").

רבים מהמאזינים הדגישו את הדימיון הרב בין סגנון השירה והסטיילינג של ויקטוריה לאלו של בילי אייליש, וחלקם טוענים שהיא אפילו מנסה להעתיק מהזמרת האמריקאית המצליחה, שבשנה שעברה, מאז הפריצה הבינלאומית שלה, הפכה לכוכבת הפופ המצליחה בעולם, ועל כן ניתן לראות אמנים רבים שמקבלים ממנה השראה.

הטוקבקיסטים מיהרו להתייחס לדימיון בין הזמרות ברשתות החברתיות, ובין התגובות הבולטות היו אלה: "בולגריה מנסה לנצח בתחרות עם זיוף של בילי אייליש"; "היא נשמעת בדיוק כמו בילי"; "זה יכול להיות להיט ענק של בילי"; "ויקטוריה תזכה באירוויזיון עם חיקוי של בילי"; ו"למה לנסות להעתיק משהו ולא לעשות משהו מקורי?".

בעוד שבולגריה תתחרה בחצי הגמר הראשון של התחרות, עדן אלנה תבצע את השיר הישראלי ("Feker Libi") בחצי הגמר השני, מה שמעלה את הסיכויים שתגיע לערב הגמר הגדול שיתקיים ב-16 במאי, ונכון לרגע זה ישראל ממוקמת במקום ה-19 בטבלאות המצעדים - זאת למרות ההתלהבות הרבה מצד מעריצי התחרות.