פרסום ראשון: מדינות אירופה השונות עסוקות בימים האחרונים בבחירת השיר שייצג אותן בתחרות האירוויזיון שתיערך השנה בהולנד, זאת למרות איום הקורונה שמרחף מעל, והתפשטות הווירוס בכל רחבי היבשת.

הערב ייערך בקרואטיה הקדם המקומי, שם יבחרו תושבי המדינה אחד מתוך 16 השירים המועמדים, שבסופם כאמור ייבחר זה שייסע לייצג את קרואטיה באירוויזיון שצפוי כרגע להתקיים כמתוכנן בעיר רוטרדם שבהולנד.

במהלך האירוע הערב, בסיום ביצוע כל השירים ועד לחשיפת שמו של הזוכה האירוע. הייתה אמורה לעלות על הבמה החגיגית בעיר אופטיה גם נטע ברזילי, שהוזמנה על ידי מארגני הקדם הקרואטי להופיע עם השיר איתו זכתה בתחרות לפני שנתיים וכל שאר הלהיטים שהוציאה מאז.

הבוקר התברר שעקב איום הקורונה במדינה, בה התגלו לפני 4 ימים מספר מקרים ראשונים של הדבקויות ונשאים של הנגיף, הוחלט כי נטע לא תשתתף באירוע, שם הייתה אמורה להופיע לצד רוקו, מי שייצג את קרואטיה בתחרות האירוויזיון האחרונה שנערכה בתל אביב.

כאן המקום לציין כי הקדם הקרואטי צפוי להתקיים כמתוכנן, אין כל חשש לבריאותה של נטע, ומדובר בהופעה ספציפית אחת שבוטלה מטעמי משנה זהירות ולקראת הלו"ז העמוס של נטע בפורים הקרוב. 

מטעם עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של נטע ברזילי נמסר: "ביטול ההופעה בקרואטיה נעשה בעצה אחת עם הקרואטים ועקב התפתחות הקורונה המתגברת במדינה. מסיבה זו החלטנו יחד לבטל הופעה אחת כדי לא לקחת סיכון על עצמנו, על הקרובים אלינו ובכלל".