מאז שיצאה ההודעה הרשמית של איגוד השידור האירופי על ביטול תחרות האירוויזיון שהייתה אמורה להתקיים בעוד חודשיים ברוטרדם, הולנד התחילו ברשתות החברתיות כל מיני ספקולציות האם האמנים והשירים שנבחרו לאירוויזיון 2020 יוכלו להתמודד בשנה הבאה.

חלק מהמדינות הודיעו שהנציג שלהן ישתתף בתחרות הבאה כמו ספרד, לטביה, אוקראינה, יוון, גאורגיה, הולנד, בלגיה, שווייץ ואזרבייג'אן, בעוד שוודיה ואסטוניה הודיעו שבשנה הבאה יפיקו תחרויות קדם חדשות.

בהודעה רשמית מטעם איגוד השידור האירופי נמסר הערב כי השירים שנבחרו להתמודד באירוויזיון 2020 אינם יכולים להתמודד ב-2021, אך האמנים שנבחרו יוכלו להשתתף, בהתאם להחלטת המדינה השולחת. כך שעדן אלנה תוכל להשתתף בתחרות בשנה הבאה, אבל לא עם השיר "פקר ליבי".

איגוד השידור האירופי ביחד עם תחנות הטלוויזיה מ-41 המדינות מתכננים להפיק מופע אלטרנטיבי לא תחרותי למען מעריצי התחרות ברחבי העולם ולקידום האמנים והשירים.

"הדירקטוריון של האירוויזיון החליט כי על פי התקנון של התחרות שירי אירוויזיון 2020 אינם חוקיים להתמודד כשהתחרות תחזור ב-2021. התאגידים ברחבי אירופה יכולים על פי שיקול דעתם לשלוח בשנה הבאה את אותו אמן או לבחור אמן שונה. אנו מבקשים להתאזר בסבלנות בזמן שאנחנו עובדים על רעיונות ונעדכן בימים ובשבועות הקרובים".

דורן מדלי, יוצר השיר, הגיב בעמוד האינסטגרם שלו: "איגוד השידור האירופי פרסם כעת שהשירים של האירוויזיון לא ימשיכו לשנה הבאה, משמע פקר ליבי נשאר בארץ ובלב שלכם ושל מיליוני אירופאים שכבר רוקדים ואוהבים אותו".

דורון מדלי מגיב לזה שפקר ליבי לא ימשיך לאירוויזיון הבא (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של doronmedalie)
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של doronmedalie