"תיק קטן" בילה כעשרה שבועות בעשירייה הראשונה במצעד השנתי של mako היטלסיט ורדיו תל אביב, מה שהביא את נס וסטילה לזכייה במקום החמישי במצעד ולתואר פיק השנה. הלהיט שהפך מסרטון טיקטוק ויראלי, הפך לאחד השירים המושמעים ביותר. "זה התחיל מאימון שסטילה נתן לי על פלואו", סיפרה נס, "אני לא חשבתי שיהיה מזה שיר. בגלל זה גם העליתי את הסרטון, רציתי שנגנוז אותו ככה".

לתוצאות המלאות של המצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב

סטילה אומנם לא היה בווידיאו המפורסם, אבל לקח חלק מרכזי בהפקת השיר. בריאיון הוא מספר איך הכל התחיל. "נס שלחה לי באינסטגרם שהיא אוהבת את מה שאני עושה, ואמרה לי שהיא רוצה להיכנס לעולם הזה ולעשות ראפ", והוסיף, "היא שלחה לי קטע ראפ שלה, נשים לא עושות ראפ בדרך כלל ודרך האופי שלה הבנתי שזה משהו ששווה לעבוד איתו, אז היא באה עם רעיון לשיר על תיק קטן".

באופן אבסורדי הלהיט "תיק קטן" כמעט ונגנז. נס הסבירה: "היה משהו אחר שהיה כמעט מוכן וכל כך רציתי לצאת עם הדבר הזה. אבל אז סטילה חיטט לי קצת בפתקים וראה את המשפט 'כל אחד סוחבת איתה תיק קטן' ואז זה הפך להיות סשן קסם שהכל קרה בו. אמרתי לו שאני לא רוצה את זה והוא אמר שזה הולך להיות השיר הראשון שלי".

למה פנית דווקא לסטילה?
נס: "ברגע שהבנתי שאני רוצה להתעסק בראפ ישראלי ניסיתי להיחשף לכמה שיותר, ומשהו במוזיקה שלו פגעה בי בבטן ברמות שאני לא יודעת להסביר. במקרה יצא לי לפגוש אותו ושבועיים אחרי זה שלחתי לו את ההודעה, הרגשתי שהכל פתאום מזדמן. מה שהוא מביא איתו אני לא חושבת שיש דבר כזה בעולם. מישהו שייקח את החומר גלם הקטן שהבאתי לו ויהפוך את זה לדבר כזה".

מה השלב הבא?
נס: "בעיקר מפחדים. זה מרוץ להבין המון דברים. 'תיק קטן' לא היה שיר של נס וסטילה, זה היה שיר של נס עם פיצ'ר של סטילה. מכאן והלאה אנחנו לוקחים את הדבר הזה ויושבים עם עצמנו ומנסים להבין מה הזהות של הצמד הזה".

מי עוד זכה השנה? פאר טסי עם "אהבה חולה" זכה בשיר השנה של המצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב. נועה קירל זכתה ב"אמן השנה", "אני פה" של אושר כהן ואודיה זכה בקולאב השנה, וטונה ורביד פלוטניק זכו בסולד אאוט השנה. לתוצאות המלאות של המצעד.