לתוצאות המלאות של המצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב

בפעם הראשונה המצעד השנתי של "היטליסט" ב-mako, יצא לדרך בהנחייתם של גורי אלפי ונלי תגר. למקום השמיני הגיע להיט מועדונים של שני אומנים צעירים, שהשנה הזאת הייתה מקפצה אדירה בשבילם. נורוז וגל אדם כתבו את "משוגעת" והפיקו אותו יחד עם הצמד טריאנגל, ומאז הוא מושמע ללא הפסקה. הלהיט שהה במשך 19 שבועות בעשרים הגדולים ותפס מקום של כבוד בכל המועדונים.

זה שיר שנרקח במיוחד לרחבת הריקודים?
נורוז: "כן. לקחנו על עצמנו בתור אנשים שאוהבים לחגוג ואוהבים את המסיבות לתת את זה".

גל: "בסוף אין מה לעשות, צריך שירים שישברו את הרחבה, שיעשו אווירה".

שיתוף הפעולה בין השניים, לא התחיל דווקא מהלהיט הכי גדול שלהם, כפי שחשף אדם: "באנו לעשות שיר אחר, 'משוגעת' נוצר כשיר שלישי. עשינו שיר אחד ביחד שהיה חמוד ואז עוד אחד ופתאום 'משוגעת' העיף לנו את הפנים". נורוז משלים אותו ומספר על הקושי של אדם עם השעות הארוכות באולפן: "עשינו אותו יחד עם הטריאנגל ביום אחד. גל בשלב מסוים אמר לי: 'אני חייב ללכת מפה, אני לא יכול להישאר'".

נורוז אתה אחראי בין היתר גם על "דובשנייה", עוד להיט מועדונים. זה הז'אנר שלך?
"ברור. אני אוהב מוזיקה מקפיצה, מרימה. אני רוצה שההופעות שלי יהיו כמה שיותר מקפיצות והמוזיקה משפיעה בסופו של דבר".

גל, עכשיו כשנכנסת לעולם המוזיקה, זה קשה שעומר אדם הוא אחיך?
"מההתחלה זה ליווה אותי. זה צל ענק וזה עומר, הוא הכי גדול במדינה. לפעמים זה מקשה ולפעמים זה מועיל. אבל בסופו של דבר, אני צריך להוכיח את עצמי וכן יש לי את המקום שלי. ממשיכים לעשות מוזיקה טובה כל הזמן, מחדשים ויוצרים וזהו".

מה אתם מתכננים לשנה החדשה?
נורוז: "יש לי פרויקט שעומד לצאת. אני לא יודע כמה שירים, אנחנו יושבים ומבשלים בכל רגע נתון, אז תהיה הרבה מוזיקה חדשה".

גל: "הולך לצאת לי סינגל בקרוב, עד סוף החודש. משהו אווירתי ושמח, משהו שאתם מכירים".

אז מי זכה השנה? פאר טסי עם "אהבה חולה" זכה בשיר השנה של המצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב. נועה קירל היא "אמן השנה", נס וסטילה על "תיק קטן" בפיק השנה, "אני פה" של אושר כהן ואודיה זכה בקולאב השנה, וטונה ורביד פלוטניק זכו בסולד אאוט השנה. לתוצאות המלאות של המצעד.