למוזיקה יש את הכוח לרגש, להעניק השראה, לרומם אותנו ולגרום לנו להרגיש מחוברים. אחת האפשרויות המלהיבות למתנות לחגי תשרי, הן חוויות מוזיקליות שמאפשרות לנו לבטא צד יצירתי, לשיר ולנגן, או ליהנות מההופעות של האמנים הכי חמים. מותג המתנות והחוויות הגדול בישראל - BUYME, מאגד את כל האפשרויות המדהימות האלו, ומאפשר לכם להעניק מתנה מהלב למי שאוהבים, לקראת השנה החדשה. אתם פשוט בוחרים את המתנה שתרצו להעניק, מוסיפים, תמונה או סרטון ושולחים. יותר מזה - באפליקציה, ניתן אפילו לצרף הקלטה קולית ולשלוח לנייד של מקבל או מקבלת המתנה המאושרים.

אז איזה מתנות מוזיקליות הכי שווה לתת למי שאוהבים, עם תחילת תשפ"ד? קבלו את 7 ההמלצות שלנו:

הופעה חיה

נסו להיזכר באנרגיה ובהתרגשות שבהופעה חיה. אין אף חוויה שמעניקה הרגשה דומה לזו. לראות את הלהקה או המוזיקאי האהובים עלינו ב-LIVE, להתחבר לקהל האדיר, לשיר ולרקוד יחד עם חברים וליצור זיכרונות חדשים. מתנה מוזיקלית כמו כרטיסים להופעה חיה, זה משהו שתמיד כיף לקבל ולתת, והבונוס הוא שלא חייבים לבחור מראש את האמן או המיקום. ב-BUYME, אפשר לבחור מתנה בשווי של 150, 300 או 500 שקלים, למימוש ברשת מועדוני זאפה - המותג המזוהה ביותר עם מוזיקה ישראלית עם אלפי מופעים מדי שנה בכל רחבי הארץ, ומקבל המתנה יוכל לבחור מתי לממש אותה, איפה – ובאיזו הופעה.

וזה עוד לא הכל: ב-BUYME, אפשר למצוא גם כרטיסים להופעות בצוללת הצהובה בירושלים, וכן במועדוני הגריי - חלקם כוללים גם ארוחה קלילה ודרינק, שהופכים את המתנה לחוויה כיפית במיוחד. המלצה שלנו: לכו על זה, בלי להסס.

הופעה חיה (צילום: Oleksii Sidorov, shutterstock)
הופעה חיה- המתנה המושלמת עכשיו ב- BUYME | צילום: Oleksii Sidorov, shutterstock

לשליחת הופעה חיה במתנה, לחצו כאן>>  

שיעורי מוזיקה אונליין

למה רק להאזין למוזיקה, כשאפשר ללמוד לפרוט על מיתרים, לנגן קלאסיקות, ולבטא את היצירתיות שלנו בפני כולם? מכיוון שללמוד לנגן הוא חלום של רבים, אבל לא לכולם יש זמן להשקיע בו, החליטו ב-"ToneLine" לפתח שיטה ייחודית שתעזור לאוהבי המוזיקה, להגשים את החלום. השיטה משלבת מפגש אחד על אחד, עם מורה מקצועי מוסמך בזום, ומעטפת למידה דיגיטלית, עם כל מה שצריך, על- מנת להתמקצע ולתרגל בין שיעור לשיעור. בטון ליין, תוכלו ללמוד לנגן אונליין על גיטרה, פסנתר, בס, סקסופון ותופים, בכל הרמות. להפתעתנו, זה לגמרי עובד! ב-BUYME, תוכלו למצוא שיעורי נגינה שבועיים בטון ליין במתנה, ואפילו אפשרות להעניק במתנה כניסה לכיתת אומן. אם אתם מכירים חובבי מוזיקה שחולמים לנגן או לחזור לתרגל, אין ספק שמדובר במתנה שווה במיוחד.

לשליחת שיעורי מוזיקה בטון ליין במתנה, לחצו כאן>>

סדנת תופים

אם כבר הזכרנו שיעורי נגינה אונליין, לחלקנו יש פנטזיה להפוך לכוכבי רוק ליום אחד, לתופף בעוצמה על תופים, לשחרר קיטור ולא להתחשב בשכנים. אם יש לכם מישהו או מישהי כאלה בראש, יש לנו מתנה מושלמת עבורם ב-BUYME: סדנת תופים ליחיד במטרונום סטודיו. באולפן ההקלטות הייחודי בראשון לציון, תוכלו להתנסות בשעה של סדנת תופים אחד על אחד עם מדריך, ללמוד מקצבים כיפיים ומוכרים, לקבל זוג מקלות תיפוף במתנה ומזכרת מצולמת של החוויה. אגב, מדובר בשי מומלץ גם לאנשים מופנמים שישמחו לקבל פוש ולהוציא את כל העוצמה החבויה שלהם מקצות האצבעות.

סדנת תופים (צילום: ORION PRODUCTION, shutterstock)
סדנת תופים - המתנה המושלמת עכשיו ב- BUYME | צילום: ORION PRODUCTION, shutterstock

לשליחת סדנת תופים ליחיד במטרונום סטודיו במתנה, לחצו כאן>>

גיטרה במתנה

אחת המתנות האולטימטיביות לחובבי מוזיקה ונגינה, היא גיטרה חדשה. מי שיקבל מכם את המתנה הזו יוכל ליהנות ממנה במשך שנים, היא תסייע לו לבטא את עצמו, להוריד מתח, לנקות את הראש ואפילו להצליח להתמיד. המתנה מתאימה למתחילים ומתקדמים - גם למי שלמד בעבר לנגן, וגם למי שחדש בתחום וחולם לכתוב שירים משלו או ללמוד לנגן שירים מפורסמים. איזו גיטרה קונים? ב- BUYME, תוכלו להעניק במתנה רכישה של גיטרה אקוסטית, קלאסית (נהדרת גם עבור ילדים) או חשמלית עם מגבר, בסכומים משתנים – לבחירתם של מקבלי המתנה. את המתנה הזו אפשר לממש ב"מחסן גיטרות" בת"א, המייבא ומשווק כלי נגינה איכותיים במחירים משתלמים. בקיצור, בסוכות, כבר תאזינו לנגינת "הוטל קליפורניה" ממי שקיבל מכם את המתנה הנהדרת הזאת.

לשליחת גיטרה לבחירה במתנה, לחצו כאן>>

רמקולים

כל חובב מוזיקה יודע שלחוויית האזנה אמיתית ואיכות צליל נהדרת, נדרשים רמקולים איכותיים שממלאים את החדר בסאונד מעגלי. מדובר גם בפריט חובה לכל מסיבה. בנוסף, רמקולים הם גם מתנה מבוקשת מאוד בקרב בני נוער וצעירים. ב-BUYME, תוכלו להעניק מתנה – שופינג באתרים כמו Y-NOT ו-SWAGG, שם תמצאו מגוון אדיר של רמקולים אלחוטיים, חכמים, נייחים ובידוריות. במחירים הנעים בין 100 שקלים ועד אלפים.

לשליחת מתנה לאתר Y-NOT, לחצו כאן>>

לשליחת מתנה לאתר SWAGG, לחצו כאן>>

בילוי קריוקי

בערב קריוקי אפשר לשחרר עכבות, לשיר מהלב ופשוט ליהנות – גם אם אתם לא הזמרים הטובים בעולם. הבילוי, שרבים כבר התמכרו אליו, יכול להיות בהרכב זוגי מצומצם, או בחבורה גדולה שחוגגת בקולי קולות. ב-BUYME, ניתן אפשר להעניק במתנה בילוי ברשת חדרי הקריוקי הפרטיים פלאגאין, לרשת יש שישה סניפים ברחבי הארץ, בכל אחד מהם תמצאו מערכות סאונד, מולטימדיה ותאורה מתקדמות, ספריית שירים עם יותר מ-45 אלף שירים בשפות שונות, בר משקאות עשיר, מטבח מגוון ושירותי צילום והקלטה בתוך החדר. הכי כיף בעולם.

קריוקי עם חברים  (צילום: VGstockstudio, shutterstock)
קריוקי עם חברים - המתנה המושלמת עכשיו ב- BUYME | צילום: VGstockstudio, shutterstock

לשליחת בילוי קריוקי ב-PLUGIN במתנה, לחצו כאן>>

שעות הקלטה באולפן

אם יש לכם בן משפחה, חבר, בן או בת זוג ששרים במקלחת, בקריוקי או במסגרת חובבנית, יש לנו הצעה למתנה אדירה בשבילם, שפשוט תבוא להם בול! חוויה של אולפן הקלטות אמיתי ומקצועי שכולו יעמוד לרשותכם למשך 3 שעות, כשלצדכם טכנאי צמוד, שיעזור להם להרגיש ולשיר כאילו הם מינימום עדן חסון או מירי מסיקה. את כל הכיף הזה, תוכלו למצוא באולפן הצוללת הצהובה בירושלים, וכמובן שגם זו מתנה שאפשר להעניק באהבה עם BUYME

לשליחת  שעות הקלטה באולפן במתנה, לחצו כאן>>