לתוצאות המלאות של המצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב

אמן השנה במצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב: נועה קירל. בנוסף, נציגת ישראל לאירוויזיון הגיעה במצעד למקום השלישי עם "יוניקורן" וביצעה את שיר שסיים במקום השלישי באירוויזיון 2023 בנאמבר אקוסטי כמו שלא שמענו בחיים. בריאיון רגע אחרי שזכתה, סיפרה על ההתרגשות הגדולה: "זה מרגש מאוד, זה לא מובן מאליו וזה תמיד מצליח לרגש אותי. זה חותמת שהעבודה הקשה משתלמת ויש הרבה עבודה קשה, כיף לקבל את הדבר הזה".

קירל שהגיעה עם השיר למקום השלישי והמכובד מאוד באירוויזיון 2023, סיפרה על הפרגון שקיבלה אחרי שחזרה לארץ: "הרגשתי מאוד אהובה ומחובקת על ידי כולם. זה כיף כי זאת הייתה המטרה שלי - להביא כבוד למדינה ולייצג בכבוד, זה הניצחון. מעבר לזה ברור שתמיד רציתי את המקום הראשון, אבל אז כבר פחות התייחסתי לזה".

עיכלת את החוויה הענקית של האירוויזיון?
"אני לא חושבת שאפשר באמת לעכל חוויה כזאת, אבל נורא נהנתי. לא נתתי ללחץ השלילי להשפיע, היה לחץ חיובי שדרבן אותי. היה לי חשוב להנות כי ידעתי שזה משהו שאני לא אשכח כל החיים, חוויה משוגעת".

יש לך החודש שתי הופעות בפארק הירקון.
"זה עדיין הזיה בשבילי לומר את זה בקול רם. זה מטורף לגמרי, אני עובדת על זה יום ולילה. חשוב לי שזה יהיה הכי מדהים ומושלם ואני מקווה שהכל יילך טוב ושכולם יאהבו. אני באה יותר מוכנה מההופעה הקודמת ואני יודעת כמה עבודה יש עוד לפני, וכמה זה מצריך ממני. עכשיו גם כמות האנשים היא כפולה והכל יהיה הרבה יותר גדול פיזית".

מי עוד זכה השנה? פאר טסי עם "אהבה חולה" זכה בשיר השנה של המצעד השנתי של mako היטליסט ורדיו תל אביב. נס וסטילה על "תיק קטן" בפיק השנה, "אני פה" של אושר כהן ואודיה זכה בקולאב השנה, וטונה ורביד פלוטניק זכו בסולד אאוט השנה. לתוצאות המלאות של המצעד.