עוד פחות משבועיים וואן ריפבליק ינחתו בארץ, וההפקה המקומית נמצאת בהכנות אחרונות לקראת הגעתם. מה בדיוק מכינים עבור הלהקה לקראת בואה? רשימת הדרישות של חבריה והצוות שסביבה הגיעה לידינו, והיא כוללת בעיקר אוכל אורגני ואלכוהול. ריאן טדר והחבורה שומרים על הבריאות באמצעות חטיפי גרנולה ושייק חלבונים, אבל כשזה מגיע למשקאות חריפים הלהקה לא דופקת חשבון. והכי חשוב - שהכל יהיה אורגני. זוהי רשימת הדרישות של הלהקה לערב ההופעה:

דרישות לחדר ההלבשה של הלהקה (החל מצהרי היום): 48 בקבוקי מים מינרליים פיג'י: 24 בטמפרטורת החדר ו-24 קרים, 50 כוסות פלסטיק אדומות, חטיפי גרנולה, שקדים מעושנים, מים רותחים שיוגשו עם מגוון של תיונים, סוכר, מלבין וחלב מוקצף, חשוב מאוד: תה מסוג Throat Coat, קרח - ימולא בהתאם לצורך במשך כל היום. בדרישות מודגש שכל המוצרים יהיו אורגניים, ונכתב: "כל מוצר שלא ניתן לספקו כאורגני, יש ליצור קשר עם מנהל הלהקה".

דרישות שתייה לערב ההופעה: שש שקיות קרח (9 קילו לשקית), 24 בקבוקי מים מינרליים פיג'י בטמפרטורת החדר, 36 בקבוקי מים מינרליים Deer creek / Poland / ice Mountain  בטמפרטורת החדר, שתי חפיסות מסטיק אורביט בטעם מנטה, שמונה בקבוקי Gatorade Diet, ארבעה בקבוקי קולה זירו, ארבעה בקבוקי Muscle Milk בטעמי שוקולד או וניל, 12 פחיות redbull – רגיל ודיאט, 20 כוסות פלסטיק אדומות קשיחות.

אלכוהול: בקבוק וויסקי 740 מ"ל Bulleit Rye, בקבוק וויסקי Bulleit Bourbon, בקבוק טקילה 740 מ"ל Patron Silver, בקבוק ג'ין 740 מ"ל Hendrick's Gin, בקבוק יין אדום משובח קברנה או בורדו, 12 בקבוקי בירה מסוגים שונים שיכללו מותגים מקומיים, 12 בקבוקי בירה Coors Light, שני בקבוקי ג'ינג'ר אייל, שישה בקבוקים קטנים של טוניק.

האם חברי וואן ריפבליק הולכים לספור כוכבים או לראות כוכבים אחרי ההופעה בישראל?