אחרי חשש לקיץ יבש מהופעות של אמנים מחו"ל, מסתמנת התחלה אופטימית שיכולה לבשר על קיץ לוהט במיוחד. ב-28 במאי להקת וואן ריפבליק והסולן ראיין טדר יעיפו את הבמה, מול אלפי מעריצים מרוצים.

וואן ריפבליק, על חמשת חבריה, אחראית לכמה מהלהיטים היותר גדולים של השנים האחרונות. טדר עצמו חתום על מספר להיטי ענק של אמנים כמו ביונסה, טיילור סוויפט ואריאנה גרנדה. לרגל של הלהקה למופע חד פעמי בישראל במסגרת סיבוב ההופעות "Native", רקחנו עבורכם את שמונת הלהיטים הגדולים ביותר של הלהקה מאז קמה אי שם בעשור הקודם ועד היום.

Counting Stars

איך אפשר שלא להתחיל את הרשימה עם הלהיט הגדול ביותר של הלהקה, זה שבזכותו היא מוכרת לכולם בשנתיים האחרונות ואין אחד שלא יודע לזמזם את הפזמון הממכר. אחרי שהוציאו שני סינגלים מדשדשים מאלבומם האחרון, יצא Counting Stars כסינגל. הקליפ לשיר, טיפוסי למדי ללהקה, צולם בניו אורלינס בהשתתפות תנין, הצליח מאוד, וזכה עד היום לכ-620 מיליון צפיות ביוטיוב.

All The Right Moves

בתקופה בה כולם התמקדו בפופ המתוק של קייטי פרי, או בשגעונות של ליידי גאגא שהייתה בשיא הצלחתה, הסינגל הזה הפך ללהיט פופ-רוק הענק היחידי באותה התקופה. כתוצאה, השיר התנגן בתחנות הרדיו ללא הפסקה.

Apologize

להיט הפריצה של הלהקה. זוהי הגרסה הראשונה של השיר, ללא ה"ביט" המוכר, כשהיא מזכירה יותר בלדה מאשר שיר פופ מיינסטרימי כובש, והיא לא הצליחה לטפס במעלה המצעדים. ב-2007 החליט הראפר טימבלנד לבצע רמיקס חדש לשיר, והתוצאה היא הגרסה שכולנו מכירים. הפעם, צורף לשיר קליפ המראה את הלהקה באולפן ההקלטות, כשטכנאי ההקלטות הוא לא אחר מאשר טימבלנד.

I Lived

זהו הסינגל האחרון שהוציאה הלהקה, מתוך אלבומם "Native" מספטמבר 2014. השיר, לדבריו של טדר, הוקדש לבנו בן הארבע. בקליפ עצמו מככב מעריץ בן 15 של הלהקה, הסובל ממחלה קשה שמשפיעה על מערכות חשובות בגוף, ומספר על דרך ההתמודדות שלו. לאורך הקליפ אנו נחשפים לפעילויות יום-יומיות אותן עושה אותו מעריץ, בניסיון ליצוק מעט נורמליות לחייו וגם סרטוני משפחה שלו כילד. הלהקה עצמה משתתפת אף היא בקליפ כשהמעריץ צופה בהופעה חיה שלהם. הכינו את הממחטות.

Secrets

הסינגל השני, מתוכם אלבומה השני של הלהקה "Waking Up", שוחרר לרדיו בתחילת קיץ 2010 בארה"ב, שם זכה להצלחה בינונית בלבד. באירופה לעומת זאת, כבש הסינגל את פסגות המצעדים בכל רחבי אירופה, כולל ישראל. הלהיט זכה לקליפ מיוחד ובו עלילה המתמקדת באישה היושבת ומחכה למישהו במסעדה, כשטדר, סולן הלהקה, משקיף עליה ושר. האם הגבר לו המתינה הגיע לבסוף? בשביל זה תצטרכו לצפות בקליפ.

Marching On

לאחר ההצלחה המדוברת באירופה עם Secrets, שחררה הלהקה את הסינגל השלישי מתוך אלבומם השני באירופה בלבד. השיר נכתב והופק על ידי טדר לבדו, ללא מעורבות מפיקים חיצוניים, למרות שטימבלנד ביצע רמיקס לאלבומו שלו (אותו רמיקס לא יצא כסינגל). בקליפ, הלהקה מנגנת במספר כלים שונים מהרגיל ונהנים מווידיאו ארט המוקרן מאחוריהם.

Good Life

הסינגל האחרון מאלבומה השני של הלהקה יצא באמצע נובמבר 2010 וזכה להצלחה נאה ומפתיעה למדי באמריקה, אולי בזכות הפזמון המדבק שלו. הקליפ לשיר כולל את הלהקה שרה ומנגנת בשדה פתוח. אבל ה-קטע המגניב בקליפ מתחיל רק כעבור כחצי דקה. הקליפ צולם בטכניקת "סטופ מושן"- בה רצף של תמונות סטילס יוצר סרטון. אנשים שונים "מחזיקים" את הלהקה בידיהם, בזמן שהיא מנגנת, שרה והולכת בשדה.

Stop And Stare

בניסיון לשחזר את הצלחת Apologize אפילו במעט, שחררה הלהקה את הסינגל Stop And Stare, החלטה שהתבררה בדיעבד כנכונה, כשהפך לאחד השירים המזוהים ביותר עם הלהקה. הקליפ צולם אי שם במדבר במדינת קליפורניה, בתחנת דלק, שהיא בעצם גם מוטל ועוסק בחזרה של אדם לנקודות שונות בחייו. הקליפ מסתיים (ובעצם גם מתחיל) בכומר העומד מעל קברו של אותו אדם.

וואן ריפבליק, 28 במאי, גבעת המופעים בפארק הירקון ת"א. המופע מופק ע"י קבוצת בלוסטון

לרכישת כרטיסים