השעון הזה התחיל לתקתק בשניה שהלגליזציה של מריחואנה הגיעה לארה"ב, ועכשיו זה סוף סוף קורה: סנופ דוג הכריז אמש על מותג מוצרי מריחואנה בחסותו. "Leafs by Snoop", או העלים של סנופ בתרגום חופשי, יאפשרו לכם להתמסטל בכל דרך שתעלו על דעתכם - מפרחים מסורתיים בשלל ארומות וטעמים, דרך שמנים ותמציות ועד לשוקולד, גומי ומיצי מריחואנה. לטענת החברה, סנופ בחר בעצמו את כל אחד מהמוצרים השונים ובדק את איכותם. וזה אולי נשמע כמו כמות בלתי סבירה, אבל זה כלום בשביל מי שטען בעבר שהוא מעשן 81 ג'וינטים ביום. כל יום.


עוד ב-mako מוזיקה:

קלווין ברודס ג'וניור בן ה-44, שכבר מזמן שכח את שמו האמיתי והחליף אותו לסנופ דוגי דוג, הוא כנראה התומך הגדול ביותר בעולם בלגליזציה של סמים קלים. האהבה לירוק מאפיינת אותו עוד מרגע הפריצה שלו באמצע שנות ה-90, ובעשרים השנים שחלפו לא פחתה ולו במעט. על הבמה תמצאו אותו כמעט תמיד אפוף בעשן, ולא כזה של מכונות. ג'וינט בשידור חי? גם את זה הוא כבר עשה לא פעם, הרבה לפני מיילי סיירוס. 

סנופ דוג (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
מעשן גם על הבמה. במיוחד על הבמה | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

בשנתיים החולפות הלגליזציה פרצה את דרכה בארה"ב והחלה להתפשט במספר הולך וגדל של מדינות. בתקופה הזו התמיכה של הראפר רק הלכה וגברה, והפכה את סנופ דוג לאימפריית וויד: כיום, הוא אחד ממנהלי קרן ההון "קאסה ורדה" (בית ירוק) שתומכת בתעשיית הקנאביס, ואחד המשקיעים הגדולים בסטארט אפ "Eaze" שמטרתו להביא גראס רפואי לצורכיו עד הבית (קצת כמו גט טקסי). הוא משקיע גם בחברת אריזה שמייצרת שקיקים מנטרלי ריח ועמידים בפני ילדים, ויש לו ליין משלו בחברה שמייצרת עטי עישון וויד. ואיך לא, יש לו גם אתר שלם בשם "מרי ג'יין" שיספר לכם כל דבר שתרצו לדעת על הסם, מדרכים משופרות לגלגל ג'וינט ואזורי הגידול של הפרחים בצרפת ועד לשאלון שיחשוף איזה סוג מריחואנה הכי יתאים לך. 


ערב פתיחת המותג "העלים של סנופ": סנופ דוג מדגים איך מגלגלים מניסיון, הרבה ניסיון

סנופ דוג נאם במהלך ערב הפתיחה החגיגי של המותג ואמר: "'העלים של סנופ' הוא באמת מותג המריחואנה המיינסטרימי הראשון בעולם, מותג שמתגאה להיות חלוץ בתחומו". הוא המשיך בהבטחת איכות הליין - "אנשים יכולים להיות בטוחים שבחרתי את המוצרים המשובחים והרעננים ביותר במשחק. בואו נרפא, נרחף ונשים את זה באוויר!". החברה שואפת לפנות לקהל הרחב של כל סוגי צרכני המריחואנה בשוק, אך תימכר ללקוחות מעל גיל 21 בלבד ובאריזות עמידות בפני ילדים. השאלה היחידה שנשארה היא איך עומדים בפני הפיתוי להזמין את המוצרים האלה הביתה לישראל?