ניקוי רעשים 13: מה שלומה של ג'וני מיטשל?

ניקוי רעשים 12: אפילו ג'וליאן אסאנג' לא גילה מתי ייצא האלבום הבא של אדל

  • לורין היל הצליחה להכעיס מדינה שלמה השבוע. לא רק שהיא ביטלה את הופעתה בארץ בהתראה קצרצרה של שלושה ימים, אלא גם העבירה מסר מתנשא ולא מתנצל למעריצים הישראלים. מסתבר שלא רק אותנו היא אכזבה לאחרונה: לורין הבריזה גם מהופעה בניגריה לאחרונה. אבל על ההברזה הזו היא גם התנצלה, ועוד איך התנצלה: היא העלתה קליפ ביתי לשיר שלה "Doo Wop" בגרסה אקוסטית והקדישה אותו להם. ולנו לא מגיע?

  • החדשות הכי לא צפויות ומעולות של השבוע: בקיץ הקרוב נוכל לשמוע אלבום סולו של קורט קוביין. כן, קראתם נכון. שטף החומרים שלא נחשפו מאוספיו הפרטיים של קורט קוביין במהלך העבודה על הסרט על חייו, "Montage of Heck", תפח להישגים בלתי צפויים. במאי הסרט ברט מורגן הודיע השבוע שהוא מתכנן להוציא אלבום שלם של הקלטות וסקיצות של קוביין שלא נחשפו מעולם. היו שמועות בעבר שקוביין תכנן להוציא אלבום סולו שלם לפני מותו, אך הסקיצות היו מיועדות לנירוונה, ויכלו להרכיב יותר משלושה אלבומים חדשים של הלהקה. אחת הסקיצות שייכללו באלבום הסולו החדש-ישן היא הסקיצה ל"And I Love Her" של הביטלס:


  • בשבוע שעבר שיתפנו אתכם בדאגות לסם סמית', שביטל הופעות באוסטרליה בעקבות מצבו הבריאותי. לצערנו היתה לנו סיבה לדאגה. לזמר עם הקול המדהים אין קול כבר כמה וכמה ימים, וככל הנראה יעבור ניתוח כדי לטפל במיתרי הקול שלו. ואם זה לא מספיק גרוע, תקופת ההחלמה מהניתוח היא שלושה שבועות. לאן לשלוח את הפרחים? 

  • לסם יש גם מקום לתקווה: ביורק חשפה השבוע שב-2012 היא עברה ניתוח להסרת פוליפ ממיתרי הקול שלה. הזמרת העידה שלהרגשתה, לא רק שהניתוח לא פגע בקולה, אלא אף הגדיל את טווח השירה שלה ומאפשר לה להגיע לצלילים גבוהים ונמוכים יותר מאי פעם. היא כל כך מרוצה שהיא אף שוקלת להקליט מיני-אלבום שלם כדי להשוויץ ביכולות החדשות שלה. לכי על זה ביורק!

  • נתעודד עם בשורות קצת יותר טובות מהחבורה של סם סמית'. שני האחים לבית לורנס, המכונים דיסקלוז'ר, שיגעו את העולם לפני שנתיים כשהוציאו את אלבום הבכורה שלהם, "Settle". אם אתם לא זוכרים את זה, אתם בוודאי זוכרים את "Latch", השיר שהכניס את סם סמית' לחיינו מלכתחילה. עכשיו הם מתכוננים לישורת הבאה, אתגר האלבום השני. השבוע האוורד וגיא לורנס הודיעו שהאלבום כמעט מוכן, שהוא בהחלט ייצא השנה, וגם חשפו טעימה ראשונה מתוכו. די-ג'ייז - להוריד ולשמור לתקלוט הבא.


  • האלבום החדש של קניה ווסט בהפקתו של פול מקרטני עוד לא יצא, ולא ברור מתי זה יקרה, אז אנחנו מציעים שתהיו מוכנים בכל שעה. בינתיים קניה ממשיך להתעסק בפרויקטים האחרים שלו, והשבוע עלו שמועות על תוכנית טלוויזיה בכיכובו. מי שאולי יביים אותה הוא הבמאי ספייק ג'ונז, שגם עבד עם קניה על הקליפים ל-"Only One" ו-"Otis", ופרוייקטים נוספים.

  • ואגב "Only One", פול מקרטני דיבר השבוע על תהליך היצירה של השיר וסיפר שהוא וקניה לקחו השראה מהקלאסיקה של הביטלס, "Let It Be", שם מקרטני כתב על חלום בו אימו המנוחה ביקרה אותו זמן קצר לאחר מותה. מקרטני סיפר גם שלעבוד עם קניה גרם לו להתרגש ואף להיבהל (אנחנו מדברים על אחד ממנהיגי הביטלס, כן?), ושהעבודה עם הראפר הזכירה לו את העבודה עם ג'ון לנון. "כשכתבתי עם ג'ון, הוא היה יושב עם גיטרה, אני הייתי יושב והיינו עושים מעין פינג פונג עד שהיה לנו שיר. וגם לכתוב עם קניה היה כך". עם כל הכבוד פול, אתה לא עוזר פה למגלומניה המופרעת גם כך של מר ווסט. 

  • גם שר דיברה השבוע על קניה ווסט. הכוכבת הוותיקה סיפרה שבאירוע הגאלה של מוזיאון MET שנערכה השבוע היתה להם שיחה קצרה, ובה הראפר ומחייה האוטו-טיון הודה לה על כך שהפכה את השימוש באוטו-טיון לפופולרי מלכתחילה. בקרוב דואט?

  • המהומות בבולטימור עוררו תגובות נרגשות ומחזקות בקרב הרבה מוזיקאים מעבר לים, אך נראה שפרינס נרעש יותר מכולם. הזמר סגר היכל בבולטימור ליום ראשון, שם הוא מתכנן להרים אירוע ענק בשם "Rally 4 Peace". הוא מתכנן לצרף לשם כמה וכמה מוזיקאים אורחים שיתמכו בעיר המוכה בזמנים אלו, וגם לבצע שיר שכתב במיוחד בעקבות האירועים, שאת מילותיו פרסם במהלך השבוע. התחנה הבאה - כיכר רבין.
     
  • התאונה המצערת של טווין שאדו וחברי להקתו מנעה ממנו להגיע לישראל כמתוכנן ב-16.5, אך לא עצרה בעדו מלהוציא קליפ חדש לשיר "I'm Ready". מחכים לך בארץ שתהיה מוכן גם לקבוע תאריך חדש להופעה.

  • A$AP Rocky הוא אחד השמות הכי חמים בהיפ-הופ כבר כמה שנים (הוא אפילו שיחק את בן זוגה של לנה דל ריי לקליפ נפלא אחד). בראיון עם הראפר לקראת צאת האלבום השלישי שלו ביוני, הוא הודה שסמים כמו LSD עוזרים לו להתמודד עם החיים ותורמים לתהליך היצירתי הפסיכדלי שלו. נראה שבקרוב נספר לכם על מעצרו באשמת החזקת סמים. בינתיים תהנו מהשיר החדש שלו עם מארק רונסון, מיגל ו...רוד סטיוארט?


  • גם לנה דל ריי מתקדמת אל האלבום הבא בצעדי ענק. אמנם עדיין בלי הכרזות שערורייתיות, אך עם תמונות מצילומי הקליפ הראשון מתוכו. כן, כבר:



  • החשדות שלנו לגבי הדבר הבא שמיילי סיירוס תעשה הולכים ונעשים הזויים יותר: איש הפליימינג ליפס והחבר הצמוד של מיילי, וויין קוין, סיפר השבוע שהלהקה הקליטה עם מיילי 7 שירים, שאולי יהפכו לאלבום שלם. הוא סיפר שהם מקליטים יחד באולפן הביתי של מיילי, שהוא חדר קטן עם שולחן עבודה, לדבריו. "אני לא מדמיין את ביונסה עושה כזה דבר, מקליטה את השירה שלה ואז גם עושה לה מיקס. זה כל כך פאנק רוק!"

  • ועוד על הרפתקאותיה של מיילי בעולם הפאנק רוק - השבוע מיילי הכריזה השבוע על עמותה חדשה למען נוער מחוסר בית ועשיית צדק עימם. לעמותה קוראים "Happyhippies", וכדי לגייס כספים עבורה, מיילי תעלה כל שבוע וידאו שלה מנגנת עם חברות מעוררות השראה בחצר ביתה. בעתיד יצטרפו אליה הסולנית הטרנסג'נדרית של להקת Against Me! לורה ג'יין גרייס, וגם אריאנה גרנדה. השבוע זו הרוקרית הוותיקה ג'ואן ג'ט:

    Officially launching The Happy Hippie Foundation today with #HappyHippiePresents: Backyard Sessions! Watch the full...

    Posted by Miley Cyrus on Tuesday, May 5, 2015


  • נואל גאלאגר ידוע באמירות הפומפוזיות והמרגיזות שלו, שמעניינות אנשים בעיקר על האי הבריטי. השבוע הוא אמר שלדעתו הוא כוכב הרוק הגדול האחרון עלי אדמות. הרשה לנו לחלוק עליך. 

  • אל תדאג נואל, יש עוד רוקסטארים בעולם. נגיד, להקת The Who האגדית, שריגשה השבוע בריטים רבים כשהכריזה שתופיע בפסטיבל גלסטונברי הקרוב, כחלק מסיבוב הופעות מסחרר לציון 50 שנות קיומם.
     
  • עדיין אין מספיק רוקסטארז בשבילך נואל? מה אתה אומר, נגיד, על האויב המושבע שלך משנות ה-90 דיימון אלברן? הישר מחגיגות האלבום החדש שלהם, דיימון אלברן ובלר הגיעו לתוכנית של ג'ימי פאלון. הם צירפו אותו לביצוע אקוסטי נהדר ל"Tender", אחד השירים הגדולים שלהם:


  • ונראה שפאלון נדבק בחיידק ניינטיז לאחרונה, כי השבוע הוא וג'ק בלאק צילמו מחדש את הקליפ לאחד מלהיטי התקופה הבלתי נשכחים, "More Than Words" של אקסטרים. אם זו תופעה, היא מבורכת:

  • אדל חגגה השבוע את יום הולדתה ה-27. היא בילתה בצורה די הזויה - מחופשת לג'ורג' מייקל. מזל טוב, נחמד מאוד, עכשיו תמשיכי לעבוד על האלבום הבא.


     
  • ברנדון פלאוורס, סולן הקילרז, עומד להוציא אלבום סולו, אך אל תדאגו - הקילרז גם יוציאו אלבום חדש בקרוב, והוא יהיה יותר טוב מקודמו. פלאוורס אמר השבוע שהם חייבים להוציא אלבום חדש כי האחרון לא היה מספיק טוב, והלהקה יודעת את זה. גם אנחנו יודעים את זה, יאללה, לאולפן. 

  • העולם של ניק קייב הוא דבר מופרע ונפלא, מלא בסיפורים מצמררים בהגשתו המבריקה. אנחנו מנסים להגיד שקל להישאב לעולם שלו, אך מעריץ אחד הצליח גם לצאת משם עם תוצר מבריק לא פחות: הוא לקח את "Red Right Hand", אחד השירים המכוננים של קייב, והפך אותו לספר של ד"ר סוס. וזה פשוט גאוני.

    Red Right Hand 00 by DrFaustusAU on DeviantArt

    Red Right Hand 05 by DrFaustusAU on DeviantArt

    Red Right Hand 09 by DrFaustusAU on DeviantArt 

  • הצעד הבא של ארקייד פייר: מסעדה. ווין באטלר ורג'ין שסיין, הזוג שמוביל את קולקטיב ארקייד פייר, יפתח בקיץ הקרוב מסעדה במונטריאול. הבישול בה יהיה בסגנון האיטי, והתרבות של האי הקאריבי תהווה מוטיב והשראה לכל מרחב המסעדה. לא ברור מה זה אומר, אבל זה נשמע טעים וטרופי, קחו אותנו לשם.

  • הצעד הבא של לורד: אלבום חדש! הזמרת סיפרה השבוע שהיא מקליטה בימים אלו את האלבום השני שלה, ושאחת ההשראות הגדולות שלה לאלבום היא כוכבת הפופ השוודית רובין, ובמיוחד השיר "Dancing on My Own". 

  • הצעד הבא של המפיק השוודי אביצ'י בדרך להשתלט על העולם - קאבר לנינה סימון:

הפינה של טיילור

  • טיילור הסתובבה לא מעט השבוע. היא הופיעה בטוקיו מול עשרות אלפי מעריצים נלהבים, בהופעה שהכילה את כל שירי האלבום "1989". יפנים ברי מזל:

    A very low key arrival in Tokyo... #1989WorldTour

    A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on




  • ביפן, היא התנהגה כיפנית וניסתה לאכול שרימפס לוהט, אך נכוותה. אאוץ':

    How To Peel Jumbo Shrimp That Is Very Very Hot: A Tutorial Featuring @gypsymoonshine

    A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on



  • ובמקביל לנסיעה, טיילור הודיעה שהקליפ החדש והמושקע שלה לשיר "Bad Blood" ייצא ב-17.5. היא תככב בו כגיבורה בשם "Catastrophe".

    Meet Catastrophe. #BadBloodMusicVideo

    A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on


  • אז מה נעשה עד ה-17.5? נסמס זה לזה ציטוטים של טיילור כמובן. עכשיו יש גם אפליקציה מיוחד למטרה - Taytext App תאפשר לכם לסמס את מילותיה של טיילור ממעל ל-60 שירים שלה, במקום לנסות ולנסח תובנות ועצות על חייכם בעצמכם. זה אמיתי וזה ב-Appstore.

  • יש מצב שטיילור בעצמה תזדקק לאפליקציה הזו, כי בינתיים היא והבסטי אד שירן לא ממש מביאים הברקות כשהם מסמסים זה לזה לפני השינה. אבל זה אוקיי, טיי:

    Never not rhyming with @teddysphotos

    A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on