ג'סטין ביבר מאהב
פעם ג'סטין נתן לה כיף

הקליפ החדש של ג'סטין ביבר, "Boyfriend", זכה כבר ללמעלה מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב, כמה מהן של המעריצה בר רפאלי, שכבר צייצה בטוויטר שהיא היתה שמחה להתחתן עם הזמר שצעיר ממנה בעשור.

אבל מי שבאמת זכתה בכבוד היא הדוגמנית שמשחקת לצד ביבר בקליפ ומגלמת את חברתו, רייצ'ל בארנס. "הוא היה מדהים. זה כל כך מגניב להיות חלק ממשהו נהדר כזה. נהניתי מכל רגע", אמרה בארנס בראיון ל-Access Hollywood.

"מי לא היתה מתלהבת לבלות יום שלם על סט צילומי קליפ עם ג'סטין ביבר? היו שם טונות של ניצבים ורקדנים, וכל היום שמענו את השיר, שאני אישית מאוד אוהבת. זה היה פשוט בונוס אחרי בונוס", היא משתפכת.

גם על הפרטנר, שסיים אתמול תיכון בשעה טובה, היו לה רק מילים טובות: "ג'סטין היה כל כך קול. אלה היו צילומים של 13 שעות, ככה שלא היה לנו זמן לבזבז. אין ספק שהיתה שם המון עבודה, והוא היה לגמרי מקצועי. יש לו כמה תנועות – הוא רקדן מצוין".

ומה לגבי סצנות האהבה בקליפ? "זה הכי מאוד מקצועי, לגמרי מקצועי. יש לו חברה ואני נשואה, אז אני חושבת שזה גרם לנו להרגיש בנוח מספיק לעשות את מה שהיינו צריכים לעשות". ואפרופו חברה – סלינה גומז, הגירלפרנד האמיתית, לא השאירה את ביבר לרגע לבד והגיעה לבדוק מה קורה על סט הצילומים של הקליפ.

"סלינה קפצה לבקר. היא היתה נחמדה מאוד, היא מאוד נהנתה", אומרת בארנס בדיפלומטיות. "היה קשה שלא ליהנות עם כל המוזיקה והריקודים".

והאם בארנס לא חוששת מעדרי המעריצות של ביבר, שעלולות לתכנן התנקשות כמו זו שרצו לבצע בקים קרדשיאן בזמנו? "אני חושבת שהעובדה שאני נשואה אומרת שאני כבר לא מהווה איום", היא מודה. "אני תפוסה, אני לא רודפת אחרי ג'סטין ביבר. ככה שהמעריצות היו ממש סבבה, הן קיבלו אותי והתנהגו אליי יפה". לא בטוח שהן יהיו כל כך סלחניות כלפי בר, שנכון לעכשיו פנויה וזוממת על מושא הערצתן.