חודש וחצי לאחר שנפצעה בתאונת דרכים קשה, מתאוששת הזמרת מורן מזוז במרכז לשיקום בית לוינשטיין. מזוז, שנפגעה בראשה, חזרה להכרה מלאה, ולאחרונה אף הוציאה שיר חדש, אותו הקליטה כמה חודשים לפני שנפצעה, השיר "מכאן ועד עולם", דואט רומנטי עם הזמר שניר כהן.

"יש לי פחד שאני לא אחזור להיות מה שהייתי, לאותה שמחת חיים", אומרת מזוז, בוגרת "כוכב נולד 7". "לדעת שאני כמעט ולא הייתי פה זה קצת קשה לי. אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות, קצת כואב לי הסיפור".

מורן מזוז פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים. היא סבלה מחמישה שברים בגולגולת, שבר בעצם הבריח ושבר ברגל. בימים אלה מזוז מצליחה ללכת, אומנם בצליעה, אבל עבורה זהו הישג: "אני הייתי בכיסא גלגלים, אז לפחות לא על כיסא גלגלים, מספיק. בסוף יגידו זוהי 'טוטאל לוס', גם לא רואה טוב וגם לא...(צוחקת)".

מזוז, הסובלת מליקוי ראייה, נפגעה מאופנוע כאשר יצאה לצעוד בפתח תקווה, וזוכרת רק מה קרה לפני התאונה: "חציתי את הכביש, יש שם רמזור ירוק, לוחצת על הכפתור, רואה את האור הירוק, ירוק זוהר, ויותר מה אני לא זוכרת כלום. לא זוכרת את המכה ולר משהו פיזי. נודע לי שזה קרה כשכבר סיימתי לחצות את הכביש, ממש בסוף שלו, שם הנהג דרס אותי, ואמרו לי שהאופנוע שהגיע פשוט העיף אותי".

"מבחינתי נמחקו לי שבועיים מהחיים, פשוט נעלמתי", אומרת מזוז. "כשהתעוררתי אחותי וכל החברים רצו לשמח אותי. הם הראו לי דברים שאנשים כתבו עלי, את הברכות שכל עם ישראל בירך אותי. זה ריגש אותי. הסתכלתי על זה ואמרתי וואו מה קרה כאן כשאני בכלל לא הייתי כאן".

"את השיר רצינו להוציא הרבה לפני, כי הקלטנו אותו כבר בחודש יולי, ופתאום קרה מה שקרה, אז הם פחדו, בכלל סיפרו לי משהו מצחיק, הם פחדו שאני לא אשרוד".

>> אדם גורליצקי בקליפ "תמיד חוזר אליך"